Megnyíltak a Shell-Tesco Minishopok
A Tesco Global Zrt. és a Shell Hungary zRt. a mai napon hivatalosan is elindította közös üzletkoncepcióját, összesen 23 Shell -Tesco Minishop nyílt a Shell töltőállomásokon országszerte.

A Haller utcai minishop
Miközben a Shell munkatársai segítenek a tankolásban, az üzletek a hét minden napján élelmiszerek széles választékával várják a vásárlókat. A Shell -Tesco Minishopok a Tesco és a Shell új együttműködésének keretében nyitottak meg, és a két kiskereskedelmi márka által a vásárlóknak kínált szolgáltatások közös innovációjaként jöttek létre.
A két márka a saját szegmenseiben megszerzett széleskörű helyi és nemzetközi tapasztalatait egyesíti a vásárlók maximális kényelme érdekében, a minőségre és a kiváló szolgáltatásra összpontosítva. A Shell -Tesco Minishopokban a vevők a változatos termékkínálatból válogathatnak, amelyet úgy állítottak össze, hogy a legtöbb vásárlói igényt kielégítsék legyen szó gyors bevásárlásról vagy az otthoni hűtőszekrény feltöltéséről. Miközben a Shell -állomások képzett személyzete gondoskodik arról, hogy az ügyfél autóját rövid idő alatt megtankolja, addig a sofőr bevásárolhat a Tesco élelmiszerválasztékából, majd együtt fizethet a megvásárolt termékekért.
Az új kiskereskedelmi koncepciót bevezető felújított töltőállomásokon a vásárlás kényelmes, az árukínálat könnyen áttekinthető.
„Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a magas minőségű üzemanyagaink mellett megújítsuk és kibővítsük a töltőállomásainkon elérhető szolgáltatásokat”
– mondta Istenesné Solti Andrea, a Shell Hungary igazgatóságának elnöke.
„A tankolás vagy a bevásárlás során megtakarított perceknek köszönhetően több lesz a szabadidőnk, illetve csökkenhet a mindennapi stressz. Már más országokban is sikeresnek bizonyult ez a koncepció, így biztos vagyok benne, hogy magyarországi ügyfeleink is szeretni fogják ezt a Tescóval közösen indított szolgáltatásunkat.”
Minden egyes állomáson több mint 1100 féle árucikk lesz kapható – a szupermarketekben általában megtalálható élelmiszerek mellett finom, meleg ételekből álló választékot is kínálnak majd.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy a Shell -lel közös együttműködésünk révén a mindennapi bevásárláshoz megfelelő termékválasztékot tudunk kínálni vásárlóinknak kényelmes módon , így kiegészítve a hipermarketek, az Express áruházak és az online vásárlási lehetőségek széles választékát”
– mondta Pálinkás Zsolt, a Tesco Magyarország vezérigazgatója. A Shell -Tesco Minishopok jelenleg főként a nagyobb városok töltőállomásain találhatók, így nemcsak az autóval érkezőket szolgálják ki, hanem a helyi közösség tagjait is, akik sétálva érkezhetnek és könnyen, egyszerűen intézhetik bevásárlásukat.
A polcokon a vásárlók pékáruk, tejtermékek, hústermékek, friss zöldségek, gyümölcsök, fagyasztott termékek, száraz élelmiszerek, alkoholos és alkoholmentes italok változatos kínálatát találják, de sok helyen választhatnak finom falatot háziállatuknak is . Az üzletek az egészségtudatos vásárlók igényeit is kiszolgálják a bio -, glutén – és laktózmentes, valamint egyéb egészséges termékek széles választékával. A hét minden napján, beleértve a munkaszüneti napokat is nyitva tartó Shell -Tesco Minishopok gyors, kényelmes és barátságos vásárlási élményt kínálnak megfizethető áron.
Kapcsolódó cikkeink
„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Semsei Rudolf, a Semsei Gastronomy cégcsoport alapító-tulajdonosa Év Menedzsere a Társadalomért Különdíjat kapott
A Menedzserszövetség 30. ünnepi gáláján adták át csütörtökön az Év…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >