Megnyílt Magyarország első Rossmann Exclusive drogériája
A mai napon újra várja vásárlóit a 3. kerületi bevásárlóközpontban található Rossmann, ám ezúttal egy különleges, az országban egyedülálló kínálattal. A drogérialánc az Exclusive megnyitásával 43 új, prémium márkával bővítette portfólióját.
Az óbudai Új Udvarból átalakult Buda Entertainment & Gastro bevásárlóközpontban csütörtökön megnyitott a Rossmann Exclusive Drogéria Parfüméria. Az új üzlet elnevezése is tükrözi azt az exkluzivitást, ami egyedülálló jelenleg hazánkban, hiszen a drogéria 43 új márkát is kínál a vásárlóknak, amelyek egy részét korábban drogériában nem lehetett megvásárolni.
A 325 négyzetméteres eladótéren olyan hajápolási termékek is kaphatóak, mint a TIGI, a Toni&Guy, a Fudge vagy a Babyliss. A natúr kozmetikumok kedvelői is szélesebb palettáról választanak; a Dr. Organic, az Annemarie Börlind, a Weleda, és a Lavera is bekerült a szortimentbe.
A 43 exkluzív márka egyelőre csak az újra megnyitott, az emeletről a földszintre költözött Rossmann Exclusive-ban vásárolható meg. A kínálat bővítésével párhuzamban az üzlet dolgozói is extra képzésen vettek részt, hogy a vásárlói igényeket a választékhoz igazodva szolgálják ki.
A megújult üzlet nyitása alkalmából 3 napig tartó extra akciókkal és 10%-os végösszegi kedvezménnyel kedveskedik vásárlóinak a Rossmann. Az újranyitott egységgel együtt a drogérialánc hazánkban összesen 185 bolttal rendelkezik, és több mint 1200 embert foglalkoztat.
A boltok kialakítása során a Rossmann kiemelten figyel arra, hogy a kisgyermekesek számára is kényelmes legyen a bevásárlás. A polcok között extra széles helyet alakítottak ki, hogy babakocsival is könnyű legyen közlekedni.
A Rossmann felújított üzletének címe és nyitva tartása:
1036 Budapest, Bécsi út 38-44.
Nyitva tartás: H-P: 8:00-19:00, Szo: 8:00-17:00, V: zárva
Kapcsolódó cikkeink
Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Tavaszi megújulás és egészségtudatosság a Rossmann kínálatában
A tavaszi megújulás ideális alkalom az egészségtudatos szokások bevezetésére –…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >