Megnyílt Magyarország első Rossmann Exclusive drogériája
A mai napon újra várja vásárlóit a 3. kerületi bevásárlóközpontban található Rossmann, ám ezúttal egy különleges, az országban egyedülálló kínálattal. A drogérialánc az Exclusive megnyitásával 43 új, prémium márkával bővítette portfólióját.
Az óbudai Új Udvarból átalakult Buda Entertainment & Gastro bevásárlóközpontban csütörtökön megnyitott a Rossmann Exclusive Drogéria Parfüméria. Az új üzlet elnevezése is tükrözi azt az exkluzivitást, ami egyedülálló jelenleg hazánkban, hiszen a drogéria 43 új márkát is kínál a vásárlóknak, amelyek egy részét korábban drogériában nem lehetett megvásárolni.
A 325 négyzetméteres eladótéren olyan hajápolási termékek is kaphatóak, mint a TIGI, a Toni&Guy, a Fudge vagy a Babyliss. A natúr kozmetikumok kedvelői is szélesebb palettáról választanak; a Dr. Organic, az Annemarie Börlind, a Weleda, és a Lavera is bekerült a szortimentbe.
A 43 exkluzív márka egyelőre csak az újra megnyitott, az emeletről a földszintre költözött Rossmann Exclusive-ban vásárolható meg. A kínálat bővítésével párhuzamban az üzlet dolgozói is extra képzésen vettek részt, hogy a vásárlói igényeket a választékhoz igazodva szolgálják ki.
A megújult üzlet nyitása alkalmából 3 napig tartó extra akciókkal és 10%-os végösszegi kedvezménnyel kedveskedik vásárlóinak a Rossmann. Az újranyitott egységgel együtt a drogérialánc hazánkban összesen 185 bolttal rendelkezik, és több mint 1200 embert foglalkoztat.
A boltok kialakítása során a Rossmann kiemelten figyel arra, hogy a kisgyermekesek számára is kényelmes legyen a bevásárlás. A polcok között extra széles helyet alakítottak ki, hogy babakocsival is könnyű legyen közlekedni.
A Rossmann felújított üzletének címe és nyitva tartása:
1036 Budapest, Bécsi út 38-44.
Nyitva tartás: H-P: 8:00-19:00, Szo: 8:00-17:00, V: zárva
Kapcsolódó cikkeink
Digitális kuponokkal támogatja az omnichannel terjeszkedést a Rossmann Németországban
A lendületes nemzetközi növekedésnek és az ambiciózus beruházásoknak köszönhetően a…
Tovább olvasom >Újabb izgalmas nyereményjátékkal készül a tavaszra a Rossmann
Újabb izgalmas nyereményjátékkal készül a tavaszra a Rossmann: február 17.…
Tovább olvasom >Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >