Megnyílt az első Paprika Gourmet
Teljesen új vállalkozás bontott szárnyat Barcelonában a Paprika Gourmet magyar delikátesz üzletlánc első boltjának megnyitásával.
Az üzletlánc arra a feladatra vállalkozott, hogy elsősorban Európában, de azon kívül is, számos országban bemutassa a magyar élelmiszeripar értékeit egy üzleti vállalkozás keretében. Képet adjon Magyarország gasztronómiai és kulturális világáról, és hirdesse a magyar élelmiszer termékek minőségét. A bolt választékában helyet kap sok egyedi, kézműves termék is, és a magyar ízvilág különlegességei.
A Paprika Gourmet egy olyan modern üzlet, amely XXI. század világát tükrözi, ugyanakkor minden kulturális értékünket magában hordozza. A tervek szerint az elkövetkező 10 évben az üzletlánc 100-200 franchise bolttal bővül, amelynek célja, hogy elvigye a magyar termékeket más országok piacára, magára vonzza az ottani fogyasztók figyelmét, és folyamatosan növelje érdeklődésüket élelmiszeriparunk büszkeségei iránt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >