Megnyílt az első Auchan-szupermarket Szekszárdon
Szeptember 2-án az Auchan Retail Magyarország megnyitotta első magyarországi szupermarketjét Szekszárdon. A lépéssel a vállalat célja, hogy 19 hipermarketje, 18 töltőállomása, valamint online áruháza mellett egy újabb formátummal erősítse magyarországi, illetve dunántúli pozícióját, és még szélesebb körben tegye elérhetővé az Auchan márkát a lakosság számára. A szupermarketet a város polgármestere, Ács Rezső és Dominique Ducoux, az Auchan Retail Magyarország vezérigazgatója avatta fel.
– A szekszárdi szupermarketünk nyitása az elmúlt 19 évünk egyik legnagyobb mérföldköve, hiszen egy újabb formátummal mutatkozhatunk be vásárlóinknak. Eddig kizárólag hipermarketeket és töltőállomásokat üzemeltettünk Magyarországon, tavaly online áruházat nyitottunk, most pedig az első városközponti szupermarketünket nyitjuk meg Magyarországon. Ígérem Önöknek, ez az első, de korántsem az utolsó szupermarketünk, további boltok nyitását tervezzük a közeljövőben. Külön öröm számomra, hogy első ilyen egységünket egy patinás város, Szekszárd szívében avatjuk fel. Köszönjük a bizalmat, és bízunk benne, hogy új üzletünket nagyon hamar szívükbe fogadják majd a szekszárdiak – foglalta össze a beruházás jelentőségét Dominique Ducoux, az Auchan Retail Magyarország vezérigazgatója.
Az Auchan új egységét Szekszárd frekventált belvárosi részén, a Liszt Ferenc téren nyitotta meg. A szupermarket célja, hogy az áruházlánctól megszokott széles választékkal és minőségi termékekkel kínáljon egyedi vásárlási élményt vásárlóinak nap mint nap. Ezeket a célkitűzéseket szolgálják a könnyen bejárható és átlátható kialakítás, a piaci hangulatot idéző belső terek és számos innovatív megoldás, amely könnyebbé és gyorsabbá teszi a bevásárlást. //
Kapcsolódó cikkeink
A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >