Megnyílt az első Auchan-szupermarket Szekszárdon
Szeptember 2-án az Auchan Retail Magyarország megnyitotta első magyarországi szupermarketjét Szekszárdon. A lépéssel a vállalat célja, hogy 19 hipermarketje, 18 töltőállomása, valamint online áruháza mellett egy újabb formátummal erősítse magyarországi, illetve dunántúli pozícióját, és még szélesebb körben tegye elérhetővé az Auchan márkát a lakosság számára. A szupermarketet a város polgármestere, Ács Rezső és Dominique Ducoux, az Auchan Retail Magyarország vezérigazgatója avatta fel.
– A szekszárdi szupermarketünk nyitása az elmúlt 19 évünk egyik legnagyobb mérföldköve, hiszen egy újabb formátummal mutatkozhatunk be vásárlóinknak. Eddig kizárólag hipermarketeket és töltőállomásokat üzemeltettünk Magyarországon, tavaly online áruházat nyitottunk, most pedig az első városközponti szupermarketünket nyitjuk meg Magyarországon. Ígérem Önöknek, ez az első, de korántsem az utolsó szupermarketünk, további boltok nyitását tervezzük a közeljövőben. Külön öröm számomra, hogy első ilyen egységünket egy patinás város, Szekszárd szívében avatjuk fel. Köszönjük a bizalmat, és bízunk benne, hogy új üzletünket nagyon hamar szívükbe fogadják majd a szekszárdiak – foglalta össze a beruházás jelentőségét Dominique Ducoux, az Auchan Retail Magyarország vezérigazgatója.
Az Auchan új egységét Szekszárd frekventált belvárosi részén, a Liszt Ferenc téren nyitotta meg. A szupermarket célja, hogy az áruházlánctól megszokott széles választékkal és minőségi termékekkel kínáljon egyedi vásárlási élményt vásárlóinak nap mint nap. Ezeket a célkitűzéseket szolgálják a könnyen bejárható és átlátható kialakítás, a piaci hangulatot idéző belső terek és számos innovatív megoldás, amely könnyebbé és gyorsabbá teszi a bevásárlást. //
Kapcsolódó cikkeink
Felgyorsult a kiskereskedelem konszolidációja Közép- és Délkelet-Európában: a diszkontok és a helyi szereplők növelhetik előnyüket a többi versenytárssal szemben
Európa feltörekvő piacai az elmúlt két évben egyre nagyobb jelentőségre…
Tovább olvasom >Hajápolás új dimenziókban
A hajápolási kategóriában a fogyasztói igények egyre inkább a professzionálisabb,…
Tovább olvasom >Jutalomfalatok
Nassolni mindig is szerettünk, de önmagunk kényeztetése jó falatokkal a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Raskó György: az alapvető élelmiszerek megvásárlása is komoly kihívást jelent számos magyar háztartás számára
A magyar lakosság körében továbbra is érzékelhető az elszegényedés súlyos…
Tovább olvasom >Az OECD-ben stagnált az infláció februárban
A Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezethez (OECD) tartozó országokban februárban…
Tovább olvasom >