Megnyílt a századik Diego üzlet Magyarországon
Június 30-án a Balaton déli partján – az egyik legnagyobb turisztikai, bevásárló és közlekedési csomópontban –, Balatonlellén nyitotta meg századik hazai boltját a térség meghatározó lakberendezési franchise áruházhálózata. A Diego ezzel újabb lépést tett expanziós tervei megvalósításához.
A 100. magyarországi Diego pont kiválasztásakor több szempontot is figyelembe vettek, mint például az elhelyezkedést: forgalmas helyen (a 7-es főút mellett, ingyenes parkolási lehetőséggel) alakították ki az üzletet. A döntésnél fontos tényező volt a város vonzereje is, amiben a helyi innovációs törekvések is szerepet játszottak (ide helyezték el pl. a Balaton első okospadját, vagy az egyik első elektromos villámtöltő-állomást). Ellentétben több balatoni üdülőövezeti várossal, Balatonlelle összlakosság-száma az elmúlt másfél évtizedben növekedett (a KSH idei adatai szerint 5,1 százalékkal, jelenleg közel ötezer fő). Nyáron nagyjából 20 000 fő tartózkodik itt, 50 százalékuk pedig nem turistaként, hanem hónapokig életvitelszerűen él a városban. „A település és szűkebb vonzáskörzete mellett a délre eső területet, Somogy megye nagy részét, egészen a Kaposvárig terjedő régiót is ki fogjuk szolgálni, ahol a lakosság már hetvenezres nagyságrendű” – mondta Hetyei József, a Diego hálózati igazgatója. Majd hozzátette: az időzítés sem véletlen, hiszen a nyári szezon a balatoni áruházak forgalmában is jelentősen érezteti hatását. A térségben régóta működő Diego boltok – mint a siófoki és a keszthelyi – jó példák erre, amelyek egyébként az év többi hónapjában is az elvárásoknak megfelelő forgalmat produkálják.
Az üzlet méretét a vásárlói igényekhez és a várható forgalomhoz mérten alakították ki, így lett a századik magyar Diego áruház 200 m2 alapterületű. Arra számítanak, hogy a szezonális cikkekből idén is a műfű lesz a legkeresettebb, amelynek forgalomnövekedése nyáron a legnagyobb, és az idény-felújítások miatt várhatóan a lamináltpadló, a padlószőnyeg és a vinyl termékek eladási számai is nagymértékben nőnek majd. A balatonlellei áruházat a várpalotai, több mint tíz éve Diego franchise partnerként működő áruházvezető, családi vállalkozásként nyitotta meg, mert a fiatalok a Diegoban képzelik el a jövőjüket és bíznak a terület kiaknázásra váró potenciáljában.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Optimista tervekkel vág neki 2025-nek a DIEGO
Erősödő árérzékenység, kiszámíthatatlan szabályozási környezet és új vásárlói szokások –…
Tovább olvasom >Új szupermarketet nyitott Kecskeméten a SPAR
Mintegy 300 millió forintos beruházással új szupermarketet nyitott Kecskeméten a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >