Megnyílt a Ferrero első csokoládégyára Észak-Amerikában
A Nutellát jegyző Ferrero Group megnyitotta első csokoládégyártó létesítményét Észak-Amerikában.
A mintegy 6500 négyzetméteres üzem a Ferrero bloomingtoni gyártólétesítményében található, ahol a Kinder, a Ferrero Rocher, a Butterfinger és a Crunch márkák számára készül csokoládé – közölte a Ferrero.
Mint azt a vállalat elmondta, a befektetéssel a Ferrero megnöveli lábnyomát Illinois államban.
A csokoládégyár mellett a bloomingtoni kampuszon még ebben az évben egy új Kinder Bueno gyártóüzem is épül 214 millió dollárból (198,5 millió euróból), amely várhatóan 200 új munkahelyet teremt helyben.
Illinoi állam kormányzója úgy látja, hogy a Közép-Illinois-ban elérhető infrastruktúra és a kivételes képességű munkaerő a Ferrero ikonikus márkáinak növekedését segíti a CRUNCH-tól és a 100 Grand-tól a Raisinets-ig és hamarosan a Kinder Bueno-ig.
– A Ferrero bloomingtoni létesítménye, amely mostantól a vállalat első Európán kívüli csokoládégyárának is otthont ad, demonstrálja az Illinois államban rendelkezésre álló gyártókapacitást.
A Ferrero az Ontario állambeli Brantfordban található üzemében is újabb kapacitásokba és képességekbe ruházott be, valamint új disztribúciós központot hozott létre Pennsylvaniában, Georgiában és Arizonában, de forrásokat juttatott az Oregon állambeli mogyorótermelőknek is.
A Ferrero North America több mint 5100 embert foglalkoztat nyolc irodáján, illetve tizenkét üzemében és raktárában az Egyesült Államokban, Kanadában és a Karib-térségben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Rakétaként lőtt ki a Kellogg részvénye: Ferrero-vásárlás lehet a háttérben
Ritkán látni olyat, hogy egy nagy nyugati tőzsdén egy ismert…
Tovább olvasom >Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch
Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >