Megnyílt a Ferrero első csokoládégyára Észak-Amerikában
A Nutellát jegyző Ferrero Group megnyitotta első csokoládégyártó létesítményét Észak-Amerikában.
A mintegy 6500 négyzetméteres üzem a Ferrero bloomingtoni gyártólétesítményében található, ahol a Kinder, a Ferrero Rocher, a Butterfinger és a Crunch márkák számára készül csokoládé – közölte a Ferrero.
Mint azt a vállalat elmondta, a befektetéssel a Ferrero megnöveli lábnyomát Illinois államban.
A csokoládégyár mellett a bloomingtoni kampuszon még ebben az évben egy új Kinder Bueno gyártóüzem is épül 214 millió dollárból (198,5 millió euróból), amely várhatóan 200 új munkahelyet teremt helyben.
Illinoi állam kormányzója úgy látja, hogy a Közép-Illinois-ban elérhető infrastruktúra és a kivételes képességű munkaerő a Ferrero ikonikus márkáinak növekedését segíti a CRUNCH-tól és a 100 Grand-tól a Raisinets-ig és hamarosan a Kinder Bueno-ig.
– A Ferrero bloomingtoni létesítménye, amely mostantól a vállalat első Európán kívüli csokoládégyárának is otthont ad, demonstrálja az Illinois államban rendelkezésre álló gyártókapacitást.
A Ferrero az Ontario állambeli Brantfordban található üzemében is újabb kapacitásokba és képességekbe ruházott be, valamint új disztribúciós központot hozott létre Pennsylvaniában, Georgiában és Arizonában, de forrásokat juttatott az Oregon állambeli mogyorótermelőknek is.
A Ferrero North America több mint 5100 embert foglalkoztat nyolc irodáján, illetve tizenkét üzemében és raktárában az Egyesült Államokban, Kanadában és a Karib-térségben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >1300 új üzletet nyit a 7-Eleven Észak-Amerikában
A japán Seven & i Holdings nagyszabású átalakítási programot indított…
Tovább olvasom >Ketchup alapú gyümölcsturmixot dob piacra a Heinz és a Smoothie King az USA-ban
Meghökkentő együttműködéssel rukkolt elő a Heinz és a világ vezető…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >