Megnyílt a Ferrero első csokoládégyára Észak-Amerikában
A Nutellát jegyző Ferrero Group megnyitotta első csokoládégyártó létesítményét Észak-Amerikában.
A mintegy 6500 négyzetméteres üzem a Ferrero bloomingtoni gyártólétesítményében található, ahol a Kinder, a Ferrero Rocher, a Butterfinger és a Crunch márkák számára készül csokoládé – közölte a Ferrero.
Mint azt a vállalat elmondta, a befektetéssel a Ferrero megnöveli lábnyomát Illinois államban.
A csokoládégyár mellett a bloomingtoni kampuszon még ebben az évben egy új Kinder Bueno gyártóüzem is épül 214 millió dollárból (198,5 millió euróból), amely várhatóan 200 új munkahelyet teremt helyben.
Illinoi állam kormányzója úgy látja, hogy a Közép-Illinois-ban elérhető infrastruktúra és a kivételes képességű munkaerő a Ferrero ikonikus márkáinak növekedését segíti a CRUNCH-tól és a 100 Grand-tól a Raisinets-ig és hamarosan a Kinder Bueno-ig.
– A Ferrero bloomingtoni létesítménye, amely mostantól a vállalat első Európán kívüli csokoládégyárának is otthont ad, demonstrálja az Illinois államban rendelkezésre álló gyártókapacitást.
A Ferrero az Ontario állambeli Brantfordban található üzemében is újabb kapacitásokba és képességekbe ruházott be, valamint új disztribúciós központot hozott létre Pennsylvaniában, Georgiában és Arizonában, de forrásokat juttatott az Oregon állambeli mogyorótermelőknek is.
A Ferrero North America több mint 5100 embert foglalkoztat nyolc irodáján, illetve tizenkét üzemében és raktárában az Egyesült Államokban, Kanadában és a Karib-térségben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >