Megnyílt a Ferrero első csokoládégyára Észak-Amerikában
A Nutellát jegyző Ferrero Group megnyitotta első csokoládégyártó létesítményét Észak-Amerikában.
A mintegy 6500 négyzetméteres üzem a Ferrero bloomingtoni gyártólétesítményében található, ahol a Kinder, a Ferrero Rocher, a Butterfinger és a Crunch márkák számára készül csokoládé – közölte a Ferrero.
Mint azt a vállalat elmondta, a befektetéssel a Ferrero megnöveli lábnyomát Illinois államban.
A csokoládégyár mellett a bloomingtoni kampuszon még ebben az évben egy új Kinder Bueno gyártóüzem is épül 214 millió dollárból (198,5 millió euróból), amely várhatóan 200 új munkahelyet teremt helyben.
Illinoi állam kormányzója úgy látja, hogy a Közép-Illinois-ban elérhető infrastruktúra és a kivételes képességű munkaerő a Ferrero ikonikus márkáinak növekedését segíti a CRUNCH-tól és a 100 Grand-tól a Raisinets-ig és hamarosan a Kinder Bueno-ig.
– A Ferrero bloomingtoni létesítménye, amely mostantól a vállalat első Európán kívüli csokoládégyárának is otthont ad, demonstrálja az Illinois államban rendelkezésre álló gyártókapacitást.
A Ferrero az Ontario állambeli Brantfordban található üzemében is újabb kapacitásokba és képességekbe ruházott be, valamint új disztribúciós központot hozott létre Pennsylvaniában, Georgiában és Arizonában, de forrásokat juttatott az Oregon állambeli mogyorótermelőknek is.
A Ferrero North America több mint 5100 embert foglalkoztat nyolc irodáján, illetve tizenkét üzemében és raktárában az Egyesült Államokban, Kanadában és a Karib-térségben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >