Megnyílt a Ferrero első csokoládégyára Észak-Amerikában
A Nutellát jegyző Ferrero Group megnyitotta első csokoládégyártó létesítményét Észak-Amerikában.
A mintegy 6500 négyzetméteres üzem a Ferrero bloomingtoni gyártólétesítményében található, ahol a Kinder, a Ferrero Rocher, a Butterfinger és a Crunch márkák számára készül csokoládé – közölte a Ferrero.
Mint azt a vállalat elmondta, a befektetéssel a Ferrero megnöveli lábnyomát Illinois államban.
A csokoládégyár mellett a bloomingtoni kampuszon még ebben az évben egy új Kinder Bueno gyártóüzem is épül 214 millió dollárból (198,5 millió euróból), amely várhatóan 200 új munkahelyet teremt helyben.
Illinoi állam kormányzója úgy látja, hogy a Közép-Illinois-ban elérhető infrastruktúra és a kivételes képességű munkaerő a Ferrero ikonikus márkáinak növekedését segíti a CRUNCH-tól és a 100 Grand-tól a Raisinets-ig és hamarosan a Kinder Bueno-ig.
– A Ferrero bloomingtoni létesítménye, amely mostantól a vállalat első Európán kívüli csokoládégyárának is otthont ad, demonstrálja az Illinois államban rendelkezésre álló gyártókapacitást.
A Ferrero az Ontario állambeli Brantfordban található üzemében is újabb kapacitásokba és képességekbe ruházott be, valamint új disztribúciós központot hozott létre Pennsylvaniában, Georgiában és Arizonában, de forrásokat juttatott az Oregon állambeli mogyorótermelőknek is.
A Ferrero North America több mint 5100 embert foglalkoztat nyolc irodáján, illetve tizenkét üzemében és raktárában az Egyesült Államokban, Kanadában és a Karib-térségben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >