Megnyílt a Carrefour Italia első átalakított hipermarketje
A Carrefour Italia hipermarketjeinek átépítésébe kezdett Olaszországban, és újranyitotta torinói üzletét az átalakítást követően. A projekt célja a vásárlótér megújítása és bővítése az új fogyasztói igényeknek való megfelelés érdekében.
A lépés egy szélesebb körű folyamatnak része, amelyen belül megújul a márka kínálata, új, modern és funkcionális hipermarketek nyílnak, valamint megerősödik a lánc azon hálózata, mely a vásárlókhoz a legközelebb viszi a vásárlás élményét.
A megújult üzletbe a négylábúak is beléphetnek az erre a célra kialakított különleges bevásárlókocsik segítségével. További újdonság az üzleten kívül elhelyezett öko tömörítő, mely támogatja a műanyag palackok újrahasznosítását.
Az 1986-ban nyílt áruház alapterülete meghaladja a 3000 négyzetmétert, és a helyi termékeket előtérbe helyező választékában mintegy 24 000 termék megtalálható.
Kapcsolódó cikkeink
A vevői elégedettség a legjobb befektetésünk!
A dekonjunktúra időszakát éljük, ráadásul a hazai kiskereskedelmet más terhek…
Tovább olvasom >11,5 millió eurót fordított boltfelújításra a Maxima Latvija 2023-ban
A Maxima Latvija 2023-ban 11,5 millió eurót ruházott lettországi üzlethálózatának…
Tovább olvasom >30-perces házhozszállítást kínál a Carrefour és a Glovo Olaszországban
30 perces élelmiszer-házhozszállítást kínál a Glovóval Olaszországban együttműködő Carrefour Italia…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >