Megnyílt a Carrefour Italia első átalakított hipermarketje
A Carrefour Italia hipermarketjeinek átépítésébe kezdett Olaszországban, és újranyitotta torinói üzletét az átalakítást követően. A projekt célja a vásárlótér megújítása és bővítése az új fogyasztói igényeknek való megfelelés érdekében.
A lépés egy szélesebb körű folyamatnak része, amelyen belül megújul a márka kínálata, új, modern és funkcionális hipermarketek nyílnak, valamint megerősödik a lánc azon hálózata, mely a vásárlókhoz a legközelebb viszi a vásárlás élményét.
A megújult üzletbe a négylábúak is beléphetnek az erre a célra kialakított különleges bevásárlókocsik segítségével. További újdonság az üzleten kívül elhelyezett öko tömörítő, mely támogatja a műanyag palackok újrahasznosítását.
Az 1986-ban nyílt áruház alapterülete meghaladja a 3000 négyzetmétert, és a helyi termékeket előtérbe helyező választékában mintegy 24 000 termék megtalálható.
Kapcsolódó cikkeink
A portugál fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is szereti a fizikai boltokat
Bár a portugál fogyasztók 22%-a vásárol online, túlnyomórészt továbbra is…
Tovább olvasom >Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >A vevői elégedettség a legjobb befektetésünk!
A dekonjunktúra időszakát éljük, ráadásul a hazai kiskereskedelmet más terhek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Esküvő a takarékos, a még elmegy és a na ne! között – A nap képe
Merthogy Amerikában sem minden esküvő olyan, mint a filmeken!
Tovább olvasom >Átadták a Joint Venture Szövetség vállalati díjait
A közel 40 éves múltra visszatekintő Joint Venture Szövetség (JVSZ)…
Tovább olvasom >Jön a kereskedelmi haszon mérséklése? A kereskedőket és az áruházláncokat is kritizálta Orbán Viktor évértékelőjében
Egyes alapvető élelmiszerek árát a kereskedők és az áruházláncok jelentősen…
Tovább olvasom >