Megnyílt a Carrefour Italia első átalakított hipermarketje
A Carrefour Italia hipermarketjeinek átépítésébe kezdett Olaszországban, és újranyitotta torinói üzletét az átalakítást követően. A projekt célja a vásárlótér megújítása és bővítése az új fogyasztói igényeknek való megfelelés érdekében.
A lépés egy szélesebb körű folyamatnak része, amelyen belül megújul a márka kínálata, új, modern és funkcionális hipermarketek nyílnak, valamint megerősödik a lánc azon hálózata, mely a vásárlókhoz a legközelebb viszi a vásárlás élményét.
A megújult üzletbe a négylábúak is beléphetnek az erre a célra kialakított különleges bevásárlókocsik segítségével. További újdonság az üzleten kívül elhelyezett öko tömörítő, mely támogatja a műanyag palackok újrahasznosítását.
Az 1986-ban nyílt áruház alapterülete meghaladja a 3000 négyzetmétert, és a helyi termékeket előtérbe helyező választékában mintegy 24 000 termék megtalálható.
Kapcsolódó cikkeink
Három új üzlettel bővült a SPAR hálózata Albániában
Tovább erősíti jelenlétét a SPAR Albániában: három újonnan nyílt üzletének…
Tovább olvasom >A portugál fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is szereti a fizikai boltokat
Bár a portugál fogyasztók 22%-a vásárol online, túlnyomórészt továbbra is…
Tovább olvasom >Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >Fenntartható növekedés: a globális hullámkarton piac 206 milliárd dollár fölé emelkedhet 2032-ig
Áttörés előtt áll a csomagolóipar: a hullámkarton globális piaca 2032-re…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >