Megmozgatja a magyar sörpiacot a megújult Dreher
Több mint egy évtized után változik Magyarország vezető prémium sörének*, a Dreher Classic-nak a receptje, megjelenése és neve. A Dreher Gold receptúrájából kikerül a kukoricagríz, így ezentúl már csak 3 klasszikus összetevőt tartalmaz: árpamalátát, komlót és kristálytiszta vizet. A kívül-belül megújuló termék végleges ízének és csomagolásának kiválasztásában a magyar fogyasztók véleményére nagyban épített a márka.
Magyarországon számos hazai sör receptúrájának meghatározó eleme a kukoricagríz. Ez is hozzájárult a Dreher Classic könnyed fogyaszthatóságához. Az új Dreher Gold megalkotásánál a logóban szereplő háromszög szellemiségéhez tértünk vissza.
„Az új recepttel megmozgatjuk a hazai sörpiacot és megmutatjuk, hogy a Dreher név 165 év után is egyet jelent a hagyományokra épülő innovációval. A márka úgy újul meg és válik jobbá, hogy közben semmit sem veszít abból, amiért a fogyasztói eddig szerették” – mondta Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak marketingigazgatója.
„Arra törekedtünk, hogy pusztán az árpámalátára, komlóra és vízre épülő recepttel is meg tudjuk tartani a termék könnyen ihatóságát. A végleges verziót a fogyasztóink bevonásával választottuk ki. A legfontosabb célunk az volt, hogy az ő ízlésüknek feleljünk meg” – mondta el az új receptről Séra Péter, a Dreher Sörgyárak sörfőzőmestere.
Az új Dreher Gold kellemesen kesernyés, karakteres ízű, az eddiginél még aranylóbb színű, hófehér habkoronával. A Dreher Gold-ot a fogyasztók harmonikusabbnak, frissebbnek ítélték a Dreher Classic-nál és az új termék színe is jobban tetszik nekik.
A név, a márkalogó és a csomagolás is megújul, hiszen a gyártó célja, hogy ne csak tartalmában, de megjelenésében is erősítsen prémium pozícióján a Dreher Gold. „Büszkék vagyunk budapesti gyökereinkre és ezt megjelenítjük az új csomagoláson is, amely a modernség és hagyomány tiszteletének ötvözetét tükrözi. A dobozokra és a palackcímkékre a régi Erzsébet híd fotója került rá a Fortepan gyűjteményéből”– tette hozzá Wilheim Gábor.
„A Dreher Sörgyárak Magyarország vezető sörgyártója**. 2017 márciusától a japán Asahi Csoport tagvállalataként működünk. A két cég közös értékeire támaszkodva alakítottuk ki a hosszútávú stratégiánkat, amely mentén kiváló minőségű prémium portfóliót alakítunk ki. A népszerű nemzetközi márkák forgalmazása mellett ennek az egyik legfontosabb mérföldköve a Dreher megújulása, vagyis a Dreher Gold bevezetése” – mondta Békefi Gábor, a vállalat vezérigazgatója.
A Dreher Gold – hasonlóan a Dreher Classic-hoz – a kiskereskedelemben 0,33, illetve 0,5 literes dobozban és üvegben lesz kapható, illetve 6*0,5 literes csomagolású dobozos és üveges multipackban.
A vendéglátóhelyeken ezen felül 30 és 50 literes hordós kiszerelésben , illetve tank sörként lesz elérhető az új termék.
A márkabevezetést TV reklám, közterületi és digitális kommunikáció, PR, erős vendéglátóhelyi és bolti kommunikáció, valamint mintaszórás támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
NIQ: Nem hátba veregetésre, mentorfigurákra van szüksége a fiataloknak
Egy átlagos magyar felnőtt a családján és a munkahelyén kívül…
Tovább olvasom >Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >