Megmentette a Deliciously Ella az Allplants márkát
A Deliciously Ella tulajdonosai, Ella és Matthew Mills megvásárolták a csődöt jelentett Allplants márkát. Az akvizícióval az Allplants a cég Plants üzletágának része lesz, amelyet a Deliciously Ella tavalyi, Hero Group általi felvásárlása nem érintett.

Ella és Matthew Mills új, erős, piacképes növényi alapú vállalatot épít
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Az Allplants tavaly novemberben került csődeljárás alá, és 65 alkalmazottját elbocsátotta. Egyelőre nincs tervben, hogy a márkanév alatt új termékek kerüljenek piacra. A vállalatot a Plants jelenlegi ügyvezetője, az utóbbi öt évben a Deliciously Ellának dolgozó Kerry Atack vezeti tovább.
Matthew Mills szerint az akvizíció célja egy piacképes, növényi alapú vállalat létrehozása, amely az Allplants ismertségére és jelentős közösségimédia-jelenlétére épít – a márka több mint 115 ezer követőt számlál az Instagramon, és hasonlóan sokan kísérik figyelemmel sorsát a Facebookon és a TikTokon is. //
Kapcsolódó cikkeink
A HoReCába menekülnek
A vendéglátásban Németországban is hiányzik a szakképzett munkaerő, sőt, már…
Tovább olvasom >Újra a csúcson a nemzetközi turizmus
Év elején kiderült, hogy 2024 új rekordéve volt a hazai…
Tovább olvasom >Felpörgetve
Az energiaitalok piaca sikeres évet zárt 2024-ben, miközben egyre szélesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Higiénia kompromisszumok nélkül
A női higiéniai termékek piacán egyre inkább előtérbe kerülnek a…
Tovább olvasom >A Paradicsom még odébb van
A hazai zöldségek-gyümölcsök választékának szélesítése az üzletekben a kormányzat, a…
Tovább olvasom >Fenntartható fagylaltot dob piacra az Auchan Portugáliában
Az Auchan Portugália a helyi O Gelado márkával együttműködve az élelmiszer-pazarlásra megoldást…
Tovább olvasom >