Megmentette a Deliciously Ella az Allplants márkát
A Deliciously Ella tulajdonosai, Ella és Matthew Mills megvásárolták a csődöt jelentett Allplants márkát. Az akvizícióval az Allplants a cég Plants üzletágának része lesz, amelyet a Deliciously Ella tavalyi, Hero Group általi felvásárlása nem érintett.

Ella és Matthew Mills új, erős, piacképes növényi alapú vállalatot épít
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Az Allplants tavaly novemberben került csődeljárás alá, és 65 alkalmazottját elbocsátotta. Egyelőre nincs tervben, hogy a márkanév alatt új termékek kerüljenek piacra. A vállalatot a Plants jelenlegi ügyvezetője, az utóbbi öt évben a Deliciously Ellának dolgozó Kerry Atack vezeti tovább.
Matthew Mills szerint az akvizíció célja egy piacképes, növényi alapú vállalat létrehozása, amely az Allplants ismertségére és jelentős közösségimédia-jelenlétére épít – a márka több mint 115 ezer követőt számlál az Instagramon, és hasonlóan sokan kísérik figyelemmel sorsát a Facebookon és a TikTokon is. //
Kapcsolódó cikkeink
A növényi táplálkozással ismerkedtek a Radnóti diákjai
A NÉGYOSZ tavaly novemberben indult OkosFehérje programja újabb állomásához érkezett:…
Tovább olvasom >Megszünteti növényi sajtmárkáját a Bel Group
A Bel Group bejelentette, hogy 2024 végéig kivezeti a piacról…
Tovább olvasom >Ugrásszerűen nő az alternatívfehérje-szabadalmak száma
A Good Food Institute a maga nemében első és egyedülálló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >