Megmentette a Deliciously Ella az Allplants márkát
A Deliciously Ella tulajdonosai, Ella és Matthew Mills megvásárolták a csődöt jelentett Allplants márkát. Az akvizícióval az Allplants a cég Plants üzletágának része lesz, amelyet a Deliciously Ella tavalyi, Hero Group általi felvásárlása nem érintett.

Ella és Matthew Mills új, erős, piacképes növényi alapú vállalatot épít
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Az Allplants tavaly novemberben került csődeljárás alá, és 65 alkalmazottját elbocsátotta. Egyelőre nincs tervben, hogy a márkanév alatt új termékek kerüljenek piacra. A vállalatot a Plants jelenlegi ügyvezetője, az utóbbi öt évben a Deliciously Ellának dolgozó Kerry Atack vezeti tovább.
Matthew Mills szerint az akvizíció célja egy piacképes, növényi alapú vállalat létrehozása, amely az Allplants ismertségére és jelentős közösségimédia-jelenlétére épít – a márka több mint 115 ezer követőt számlál az Instagramon, és hasonlóan sokan kísérik figyelemmel sorsát a Facebookon és a TikTokon is. //
Kapcsolódó cikkeink
A növényi táplálkozással ismerkedtek a Radnóti diákjai
A NÉGYOSZ tavaly novemberben indult OkosFehérje programja újabb állomásához érkezett:…
Tovább olvasom >Erőteljes növekedés előtt a növényi alapú étrend-kiegészítők piaca
A növényi alapú étrend-kiegészítők globális piaca a 2025-ös 27,52 milliárd…
Tovább olvasom >Ugrásszerűen nő az alternatívfehérje-szabadalmak száma
A Good Food Institute a maga nemében első és egyedülálló…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >