Megmentette a Deliciously Ella az Allplants márkát
A Deliciously Ella tulajdonosai, Ella és Matthew Mills megvásárolták a csődöt jelentett Allplants márkát. Az akvizícióval az Allplants a cég Plants üzletágának része lesz, amelyet a Deliciously Ella tavalyi, Hero Group általi felvásárlása nem érintett.

Ella és Matthew Mills új, erős, piacképes növényi alapú vállalatot épít
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Az Allplants tavaly novemberben került csődeljárás alá, és 65 alkalmazottját elbocsátotta. Egyelőre nincs tervben, hogy a márkanév alatt új termékek kerüljenek piacra. A vállalatot a Plants jelenlegi ügyvezetője, az utóbbi öt évben a Deliciously Ellának dolgozó Kerry Atack vezeti tovább.
Matthew Mills szerint az akvizíció célja egy piacképes, növényi alapú vállalat létrehozása, amely az Allplants ismertségére és jelentős közösségimédia-jelenlétére épít – a márka több mint 115 ezer követőt számlál az Instagramon, és hasonlóan sokan kísérik figyelemmel sorsát a Facebookon és a TikTokon is. //
Kapcsolódó cikkeink
Szennyeződés ellen, fenntarthatóság mellett
A tisztítószerek és takarítóeszközök piacán a fenntarthatóság, a technológiai fejlesztések…
Tovább olvasom >Ruhák, illatok, érzelmek
Hogyan lehet egy öblítő egyszerre hatékony, illatos és fenntartható? A…
Tovább olvasom >A tisztaság új dimenziói
A mosószerpiac az elmúlt években jelentős átalakuláson ment keresztül, amelyet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsigó Róbert: érezhetően csökken az alapvető élelmiszerek ára az árrésstop hatására
Az árréstop bevezetésének hatására érezhetően csökken az alapvető élelmiszerek ára…
Tovább olvasom >3,6 milliárd forintot fordított új szupermarket építésére a SPAR Szentendrén
Mintegy 3,6 milliárd forintos saját forrásból elkészült az ország legújabb…
Tovább olvasom >Funkcionális alkoholmentes sört mutatott be a Dreher
Speciális összetétellel rendelkező, szénhidrát-elektrolit oldatokkal készülő alkoholmentes sört vezet be…
Tovább olvasom >