Megkönnyítik az internetes vásárlást a német mobiltársaságok
A vezető német mobiltársaságok Mobile Connect néven közös szolgáltatást indítanak, amelynek segítségével e-mail-cím és jelszó megadása nélkül, a telefonszámmal lehet portálokra csatlakozni, ami megkönnyítheti az internetes vásárlást – írja a piacesprofit.hu.
A szolgáltatás a nagy amerikai cégekkel veszi fel a versenyt. A Facebook és a Google használói ismeretesen fiókjukkal már régen tudnak jelszó nélkül bejelentkezni más oldalakra és hasonló rendszer bevezetését tervezi az Apple is.
Az egyébként versengő Deutsche Telekom, a Vodafone és a Telefónica közösen nyújtja az új szolgáltatást, jelentette a Der Spiegel. A műszaki hátteret a Verimi biztosítja. Annak ügyfelei között van a Telekom mellett a Lufthansa, az Allianz Biztosító, a Deutsche Bank és a Springer médiakonszern.
Az ügyfél mobil-számával jelentkezik be az interneten, majd ellenőrző sms-t kap a rendszertől és azt telefonján nyugtázva beléphet a kívánt oldalra. A szervezők szerint a módszer alkalmazásával több és gyorsabb lesz az internetes vásárlás és csökken a csalások veszélye. A Mobile Connectet már a világ 40 országában alkalmazza 70 mobil-szolgáltató. (piacesprofit.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Hódítanak a Tante Enso közösségi alapokon működő okosboltjai a vidéki Németországban
Németországban a Tante Enso a legnagyobb lefedettséggel bíró okosbolt-üzemeltető a…
Tovább olvasom >Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >Árcsökkentéssel könnyíti a háztartások életét a Lidl és az Eroski
Jelentősen csökkentette árait a Lidl és az Eroski annak érdekében,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >