Megjelentek az új AMC pályázatok: akár 50%-os támogatás is igényelhető
Mától 3 kategóriában, 90 millió forintos keretösszegből, vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a magyar élelmiszergazdaság termékeit népszerűsítő, agrárágazatunkat bemutató egyesületek, alapítványok és szakmaközi szervezetek. Rendezvényeik, konferenciáik megrendezéséhez, a megjelenésüket hirdető reklám és média felületek megvásárlásához, technikai költségeikhez épp úgy kaphatnak pályázati támogatást, mint kommunikációs anyagaik elkészítéséhez, az eseményekhez kötődő arculati, grafikai elemek megtervezéséhez, avagy a rendezvényeken feladatot ellátó előadók, tolmácsok díjazásához.
Kizárólag a hazánkban, 2017. szeptember 15-ig megvalósuló és az agráriumhoz kötő rendezvények kapcsán nyújthatóak be pályázatok, de a lebonyolítás teljes költségigényének akár 50 százaléka is elnyerhető a pályázatot meghirdető Agrármarketing Centrumtól.
50 millió forintos költségkeretből 500 ezer és 2 millió forint közötti összeg nyerhető a nagyközönségnek szóló, de kisebb méretű, helyi, regionális rendezvényeken és fesztiválokon a hazai termelők és termékeik promóciójához. 30 millió forintos keretösszegből 2-5 millió forint közötti támogatási összeg szerezhető a nagyközönséget megszólító országos rendezvényeken és vásárokon a hazai termelők és termékeik népszerűsítéséhez; s további 10 millió forintos keretösszegből, tisztán a szakmai közönséget érintő tudástranszferként szervezett konferenciák kivitelezői nyerhetnek 500 ezer és 1 millió forint közötti támogatást szervezési és marketingkommunikációs feladataikhoz.
A pályázatok beküldési határideje egységesen: 2017. május 22. A pályázatok kizárólag postai úton az Agrármarketing Centrum Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság részére, a 1253 Budapest, Pf. 66. címre, avagy futárszolgálattal az AMC kézbesítési címére, a 1013 Budapest Pauler u. 6. (III. em.) nyújthatóak be, legkésőbb 2017. május 22-én. Az elszámolások 2017. október 2-ai határideje után (az elszámolás jóváhagyását követő 30 napon belül) fizetik ki a nyerteseknek a számukra megítélt támogatási összeget.
A támogatott marketingfelületeken megjelenési lehetőséget kell biztosítani a nyerteseknek a 2017. évi OMÉK előkészítéseként.
A pályázati kiírás részletesen az AMC honlapján, a http://www.amc.hu/palyazatok/ felületen lelhető fel.
Kapcsolódó cikkeink
Elindult a sertéshús fogyasztását ösztönző kampány
A kiegyensúlyozott táplálkozásban kiemelt helyet foglalnak el a vörös húsok,…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Egy, két, hárs – hársmézet népszerűsítő kampány indult
A téli időszak kedvelt immunerősítője, a hársméz áll az idei…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity Outlook 2025: Új utakon a részvények
Így 2025 felé közeledve kijelenthetjük, hogy a makro- és monetáris…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >Felkészülten keresik a legjobb akciókat a vásárlók – EY karácsonyi felmérés
A vásárlók többsége kifejezetten keresi és várja az ünnepi leárazásokat…
Tovább olvasom >