Megjelent Magyarország digitális élelmiszeripari stratégiája
Alapos előkészítő munka eredményeként elkészült és megjelent Magyarország Digitális Élelmiszeripari Stratégiája.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/10/pasta-gad77f28b3_1920-300x199.jpg)
(Fotó: Pixabay)
A stratégia megszületését, Magyarország Digitális Agrár Stratégiájához hasonlóan, az Agrárminisztérium kezdeményezte és koordinálta. A szaktárca együtt dolgozott a Neumann Nonprofit Közhasznú Kft.-vel, érdekképviseletekkel, valamint szakmai szervezetekkel, a koncepció megalkotása során tudományos kutatási eredményeket is felhasználtak. Magyarország Digitális Élelmiszeripari Stratégiájának célja az élelmiszerláncon belül a lánc többi elemével összekapcsolódva, mégis az élelmiszeriparra fókuszálva olyan támogatási, szabályozási, képzési segítséget nyújtani, mely a hazai élelmiszeripar hatékonyságát, versenyképességét tovább tudja fokozni. Az ágazat stabil alapokon áll, a korábbi időszakok megváltozott körülményei között is jól vizsgázott, ugyanakkor a jelenlegi globális válság erősen érinti. A digitális eszközök és szolgáltatások használatának növelésével az élelmiszeripar tovább erősödhet növelve az exportképességet és biztonságos, jó minőségű hazai termékkel látva el a fogyasztókat.
AM
Kapcsolódó cikkeink
AM: hasznos és értékteremtő tevékenység a házikertek művelése
A minőségi élelmiszer előállításában fontosak a házikertek, kiemelkedő szerepük van…
Tovább olvasom >AM: augusztus 13-tól lehet pályázni a kisebb feldolgozó üzemek fejlesztésére
Az Agrárminisztérium 50 milliárd forintos forrással hirdette meg a „Feldolgozó…
Tovább olvasom >CSAOSZ Konferencia – Élelmiszer-veszteség csökkentése fenntartható csomagolással
A Csomagolási és Anyagmozgatási Országos Szövetség (CSAOSZ) a közép-európai térségben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >