Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
Örömmel tudatjuk, hogy megjelent a Trade magazin legújabb, 2025/2-3-as száma. A digitális verzió természetesen picit korábban és bővített formában érkezik, ezúttal 202 oldalon. A levél aljára görgetve, a címlapra kattintva már olvasható is izgalmas témákkal teli lapszámunk.
Összevont, február-márciusi magazinunk címlapinterjújában az Aqua Lorenzo ügyvezetője, Bárány Tamás mesél egy új termékbevezetésről, és arról, hogy mivel sikerült elvarázsolniuk a fogyasztókat.
A Lánchíd Klub véleményrovatában Müller Kornél, a Törley Pezsgőpincészet ügyvezetője kalauzolja el az olvasót Szibériától az Antarktiszig, s azt is elárulja, hogy különleges tapasztalatait hogyan kamatoztatja az üzleti életben.
Kiemelt témánk a húsvéti szezon, benne azzal, miként hatnak a vásárlói kedvre a húsvéti csokoládék magas árai. Sonkák terén idén elsősorban a promóciók játszhatják a főszerepet, míg a torma-majonéz-mustár háromszögének háza táján kezdenek örülni a mérséklődő volumen-visszaesésnek és a közelgő grillszezon & húsvét-kombinációnak.
Reflektorban rovatunk e számunkban a Várakozások 2025 témájával foglalkozik: a világgazdaság turbulens, feszültségekkel teli időszakának kihívásaival, az egyén és a bolygó jóllétéhez kapcsolódó szorongásokkal és trendjeivel, amelyek közül természetesen nem maradhat ki a mesterséges intelligencia és a fenntarthatóság, valamint az adatmenedzsment témaköre sem. Megvizsgáljuk a PwC 28. Globális CEO Felmérését, elemezzük az Euromonitor Global Consumer Trends jelentését, valamint a Retail Zoom szerint egyre aktuálisabb szelektív vásárlás ismérveit. Megnézzük, milyen akadályokkal kell szembenézniük a dohányiparnak és trafikoknak, s górcső alá vesszük a retail média rendkívül izgalmas jelenségét, a POS-trendeket, illetve a magyar árképzést befolyásoló tényezőket.
A Polctükörben ezúttal a tejszeletek, a gyümölcslépiac és a hajápolási trendek a sorosak, fenntarthatósági rovatunkban pedig a csomagolások újragondolásáról, a Green Brands díjakról, a CSR Hungary díjátadójáról, a globális bizonytalanságról és zöldülő gasztromarketingről számolunk be.
Külön cikket szenteltünk a vegán trendnek, míg HoReCa rovatunkban Gundel-díjazott séftől az ipartestületi előrejelzésen át a 2024-es Év Bejglije versenyig épp úgy szót ejtünk, mint korunk új üdvöskéjéről, a reggeliről, valamint a töretlen kávékultuszról.
Piaci analízisünkben megnézzük a nyers tej és a gabonák árának változását és számot adunk a GKI konjuktúra-indexének mélyrepüléséről.
Értékesítés és üzletfejlesztés rovatunkban a hűtők piacának átalakulása és a Trade magazin „Karácsonyi TV-reklámok – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai” pályázatának nyertesei a téma. A MagyarBrands Program kapcsán bemutatjuk a legsikeresebb hazai márkák itthoni és külföldi sikereit.
Az AI-rovatban a mesterséges intelligencia egyre növekvő elfogadottságát igyekszünk megmutatni a kiskereskedelemben, s kitérünk a generatív MI exponenciális fejlődésére is.
In-store és out-door témakörben a POPAI és a Trade Marketing Klub évzáró eseményéről, valamint a kiskereskedelmi innovációk sajátosságairól számolunk be.
Természetesen ebből a lapszámunkból sem maradtak ki a hazai és nemzetközi hírek.
Kattintson és lapozzon bele a Trade magazin legfrissebb számába, vagy akár ingyenesen töltse le ezt, vagy korábbi magazinjainkat, hogy bármikor olvashassa lapunkat!
Kapcsolódó cikkeink
Mit tanulhat egy cégvezető a világ végén? Interjú Müller Kornéllal, a Törley Pezsgőpincészet ügyvezetőjével
Tele van különleges utazási tervekkel, és egészen elképesztő helyekre jutott…
Tovább olvasom >Hajápolás 2025: új irányok és piaci trendek
A hajápolási piac folyamatosan változik, ahogy a fogyasztói igények, az…
Tovább olvasom >Kávékapszula-újrahasznosítási programot indított az olasz Esselunga
Új környezetvédelmi kezdeményezést indított Milánóban az Esselunga a használt kávékapszulák…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: javuló gazdasági kilátások, bővülő beruházások, ugyanakkor átmenetileg növekvő infláció várható 2025-ben
Reálbér-emelkedés, stabilizálódó beruházások és a fogyasztás további élénkülése várható 2025-ben,…
Tovább olvasom >Januárban hat havi csúcsra emelkedett az euróövezeti infláció
Januárban hat hónapja a legmagasabbra, 2,5 százalékra emelkedett az euróövezeti…
Tovább olvasom >Hajápolás 2025: új irányok és piaci trendek
A hajápolási piac folyamatosan változik, ahogy a fogyasztói igények, az…
Tovább olvasom >