Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
Örömmel tudatjuk, hogy megjelent a Trade magazin legújabb, 2025/2-3-as száma. A digitális verzió természetesen picit korábban és bővített formában érkezik, ezúttal 200 oldalon. A levél aljára görgetve, a címlapra kattintva már olvasható is izgalmas témákkal teli lapszámunk.
Összevont, február-márciusi magazinunk címlapinterjújában az Aqua Lorenzo ügyvezetője, Bárány Tamás mesél egy új termékbevezetésről, és arról, hogy mivel sikerült elvarázsolniuk a fogyasztókat.
A Lánchíd Klub véleményrovatában Müller Kornél, a Törley Pezsgőpincészet ügyvezetője kalauzolja el az olvasót Szibériától az Antarktiszig, s azt is elárulja, hogy különleges tapasztalatait hogyan kamatoztatja az üzleti életben.
Kiemelt témánk a húsvéti szezon, benne azzal, miként hatnak a vásárlói kedvre a húsvéti csokoládék magas árai. Sonkák terén idén elsősorban a promóciók játszhatják a főszerepet, míg a torma-majonéz-mustár háromszögének háza táján kezdenek örülni a mérséklődő volumen-visszaesésnek és a közelgő grillszezon & húsvét-kombinációnak.
Reflektorban rovatunk e számunkban a Várakozások 2025 témájával foglalkozik: a világgazdaság turbulens, feszültségekkel teli időszakának kihívásaival, az egyén és a bolygó jóllétéhez kapcsolódó szorongásokkal és trendjeivel, amelyek közül természetesen nem maradhat ki a mesterséges intelligencia és a fenntarthatóság, valamint az adatmenedzsment témaköre sem. Megvizsgáljuk a PwC 28. Globális CEO Felmérését, elemezzük az Euromonitor Global Consumer Trends jelentését, valamint a Retail Zoom szerint egyre aktuálisabb szelektív vásárlás ismérveit. Megnézzük, milyen akadályokkal kell szembenézniük a dohányiparnak és trafikoknak, s górcső alá vesszük a retail média rendkívül izgalmas jelenségét, a POS-trendeket, illetve a magyar árképzést befolyásoló tényezőket.
A Polctükörben ezúttal a tejszeletek, a gyümölcslépiac és a hajápolási trendek a sorosak, fenntarthatósági rovatunkban pedig a csomagolások újragondolásáról, a Green Brands díjakról, a CSR Hungary díjátadójáról, a globális bizonytalanságról és zöldülő gasztromarketingről számolunk be.
Külön cikket szenteltünk a vegán trendnek, míg HoReCa rovatunkban Gundel-díjazott séftől az ipartestületi előrejelzésen át a 2024-es Év Bejglije versenyig épp úgy szót ejtünk, mint korunk új üdvöskéjéről, a reggeliről, valamint a töretlen kávékultuszról.
Piaci analízisünkben megnézzük a nyers tej és a gabonák árának változását és számot adunk a GKI konjuktúra-indexének mélyrepüléséről.
Értékesítés és üzletfejlesztés rovatunkban a hűtők piacának átalakulása és a Trade magazin „Karácsonyi TV-reklámok – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai” pályázatának nyertesei a téma. A MagyarBrands Program kapcsán bemutatjuk a legsikeresebb hazai márkák itthoni és külföldi sikereit.
Az AI-rovatban a mesterséges intelligencia egyre növekvő elfogadottságát igyekszünk megmutatni a kiskereskedelemben, s kitérünk a generatív MI exponenciális fejlődésére is.
In-store és out-door témakörben a POPAI és a Trade Marketing Klub évzáró eseményéről, valamint a kiskereskedelmi innovációk sajátosságairól számolunk be.
Természetesen ebből a lapszámunkból sem maradtak ki a hazai és nemzetközi hírek.
Kattintson és lapozzon bele a Trade magazin legfrissebb számába, vagy akár ingyenesen töltse le ezt, vagy korábbi magazinjainkat, hogy bármikor olvashassa lapunkat!
Kapcsolódó cikkeink
Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >Versenyhatósági iránymutatás a divat- és textilipar számára a fenntarthatósági és környezetbarát jelölésekkel kapcsolatban
Tanácsokat nyújtott nyílt levélben a világ fogyasztóvédelmi hatóságait tömörítő nemzetközi…
Tovább olvasom >Kollár Csaba: „Humanista vagyok, de nagyon szeretem az AI-t” – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Kollár Csaba kibernetikus és jövőkutató szerint, akivel Krizsó Szilvia beszélgetett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >