Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
Örömmel tudatjuk, hogy megjelent a Trade magazin legújabb, 2025/2-3-as száma. A digitális verzió természetesen picit korábban és bővített formában érkezik, ezúttal 200 oldalon. A levél aljára görgetve, a címlapra kattintva már olvasható is izgalmas témákkal teli lapszámunk.
Összevont, február-márciusi magazinunk címlapinterjújában az Aqua Lorenzo ügyvezetője, Bárány Tamás mesél egy új termékbevezetésről, és arról, hogy mivel sikerült elvarázsolniuk a fogyasztókat.
A Lánchíd Klub véleményrovatában Müller Kornél, a Törley Pezsgőpincészet ügyvezetője kalauzolja el az olvasót Szibériától az Antarktiszig, s azt is elárulja, hogy különleges tapasztalatait hogyan kamatoztatja az üzleti életben.
Kiemelt témánk a húsvéti szezon, benne azzal, miként hatnak a vásárlói kedvre a húsvéti csokoládék magas árai. Sonkák terén idén elsősorban a promóciók játszhatják a főszerepet, míg a torma-majonéz-mustár háromszögének háza táján kezdenek örülni a mérséklődő volumen-visszaesésnek és a közelgő grillszezon & húsvét-kombinációnak.
Reflektorban rovatunk e számunkban a Várakozások 2025 témájával foglalkozik: a világgazdaság turbulens, feszültségekkel teli időszakának kihívásaival, az egyén és a bolygó jóllétéhez kapcsolódó szorongásokkal és trendjeivel, amelyek közül természetesen nem maradhat ki a mesterséges intelligencia és a fenntarthatóság, valamint az adatmenedzsment témaköre sem. Megvizsgáljuk a PwC 28. Globális CEO Felmérését, elemezzük az Euromonitor Global Consumer Trends jelentését, valamint a Retail Zoom szerint egyre aktuálisabb szelektív vásárlás ismérveit. Megnézzük, milyen akadályokkal kell szembenézniük a dohányiparnak és trafikoknak, s górcső alá vesszük a retail média rendkívül izgalmas jelenségét, a POS-trendeket, illetve a magyar árképzést befolyásoló tényezőket.
A Polctükörben ezúttal a tejszeletek, a gyümölcslépiac és a hajápolási trendek a sorosak, fenntarthatósági rovatunkban pedig a csomagolások újragondolásáról, a Green Brands díjakról, a CSR Hungary díjátadójáról, a globális bizonytalanságról és zöldülő gasztromarketingről számolunk be.
Külön cikket szenteltünk a vegán trendnek, míg HoReCa rovatunkban Gundel-díjazott séftől az ipartestületi előrejelzésen át a 2024-es Év Bejglije versenyig épp úgy szót ejtünk, mint korunk új üdvöskéjéről, a reggeliről, valamint a töretlen kávékultuszról.
Piaci analízisünkben megnézzük a nyers tej és a gabonák árának változását és számot adunk a GKI konjuktúra-indexének mélyrepüléséről.
Értékesítés és üzletfejlesztés rovatunkban a hűtők piacának átalakulása és a Trade magazin „Karácsonyi TV-reklámok – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai” pályázatának nyertesei a téma. A MagyarBrands Program kapcsán bemutatjuk a legsikeresebb hazai márkák itthoni és külföldi sikereit.
Az AI-rovatban a mesterséges intelligencia egyre növekvő elfogadottságát igyekszünk megmutatni a kiskereskedelemben, s kitérünk a generatív MI exponenciális fejlődésére is.
In-store és out-door témakörben a POPAI és a Trade Marketing Klub évzáró eseményéről, valamint a kiskereskedelmi innovációk sajátosságairól számolunk be.
Természetesen ebből a lapszámunkból sem maradtak ki a hazai és nemzetközi hírek.
Kattintson és lapozzon bele a Trade magazin legfrissebb számába, vagy akár ingyenesen töltse le ezt, vagy korábbi magazinjainkat, hogy bármikor olvashassa lapunkat!
Kapcsolódó cikkeink
Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >Az EU 140 millió eurót fektet generatív mesterséges intelligencia bevezetésére az agrár-élelmiszeriparban is
Az Európai Bizottság négy új pályázati felhívást tett közzé a…
Tovább olvasom >Szennyeződés ellen, fenntarthatóság mellett
A tisztítószerek és takarítóeszközök piacán a fenntarthatóság, a technológiai fejlesztések…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >