Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 256 oldalon jelent meg és ezzel az idei eddigi legterjedelmesebb lapszámunk. Alább, a levél alján található címlapra kattintva már most is olvasható, amíg megérkezik a nyomtatott kiadás. De miről is szól az augusztus-szeptemberi
Nyitányként egyből egy hatalmas bejelentés a Lánchíd Klubtól, amelyben bemutatkozik a Klub új elnöke, Székács Tibor, és az új vezetőség, akik mintegy 21 év után váltják a kizárólag alapítótagokat számláló korábbi elnökséget.
Ebben a szeptember elején megjelenő számban
A másik nagy témánk a Reflektor rovatban olvasható, ami pedig a fenntarthatóság és CSR párosa. Ez az a terület, amely minden évben a legbővebb tartalommal jelenik meg, benne a szektoron belül mára az egyik legnagyobb feladatot jelentő ESG különböző elemei, a megannyi ötletet adó példák, a jövőorientált befektetéseket célzó projektek az FMCG piacról. Aki kíváncsi, hogy ki mit tett, tesz és fog tenni, lapozgassa bátran.
Mellékletben pedig részben a Reflektor rovathoz is kapcsolódóan a szállítmányozás, logisztika, raktározás új trendjeit, fejlesztéseit vizsgáltuk meg a piac szakértőivel.
Szeptember eleji számunk piackörképeiben
Megszokottnak tűnhet, hogy az itthoni híreket egy sor, csokorba gyűjtött nemzetközi hír egészíti ki, amelyek a nyomtatott magazinhoz képest, lényegesen nagyobb számban találhatók a digitális kiadásban. A híreket is tematizáljuk a lap különböző rovataihoz, így nem csak általánosságban, de külön gyűjtve most a vegán, AI… stb. hírek blokkosítva szerepelnek.
Értékesítés és üzletfejlesztés rovatunkban most is különleges tartalommal készültünk, hiszen az idei Business Meetup&Dinner rendezvényünk előadásainak rövid összefoglalóit adjuk közre. Természetesen ezek messze nem tudják pótolni a helyszínen hallottakat – ahhoz ott kell lenni és élőben hallgatni –, de mégis érdemes rászánni az időt az olvasásukra, hiszen ahogy mondani szoktuk, ez az esemény a szeptember végi Business Days nulladik napjának is felfogható, igy a témák, amelyekben elmélyültünk folytatódnak nemsokára.
Instore és outdoor rovatunkban beszámolunk a POPAI diákverseny eredményekről, a nyárindító Trade Marketing Klub exkluzív találkozóról.
És ebben a rovatban kapott helyet egy nagyon érdekes, számunkra pedig kiemelten fontos cikk, amelyben egy tanulmány szerint ismét a print hirdetések hozzák a legjobb megtérülést! Bízunk benne, hogy sokan fogják elolvasni, és számolnak vele a jövő évi tervezésnél.
Kattintson és lapozzon bele a Trade magazin alábbi számába vagy akár ingyenesen töltse le, és olvassa, amikor csak akarja!
Kapcsolódó cikkeink
Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >A siker titka a kreativitás…
…erre szavaztak a Superbrands díjasok a díjátadó gála rögtönzött minifelmérésében.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >