Megjelent a Trade magazin legújabb száma!

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 09. 03. 15:37

A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 256 oldalon jelent meg és ezzel az idei eddigi legterjedelmesebb lapszámunk. Alább, a levél alján található címlapra kattintva már most is olvasható, amíg megérkezik a nyomtatott kiadás. De miről is szól az augusztus-szeptemberi összevont szám?

Nyitányként egyből egy hatalmas bejelentés a Lánchíd Klubtól, amelyben bemutatkozik a Klub új elnöke, Székács Tibor, és az új vezetőség, akik mintegy 21 év után váltják a kizárólag alapítótagokat számláló korábbi elnökséget.

Ebben a szeptember elején megjelenő számban hagyományosan két nagy témával foglalkozunk, az egyik a karácsonyi szezon, hiszen a szakma már javában erre készül. Nálunk ilyenkor már a figurás csokoládé és szaloncukor kerül a szerkesztőségi asztalra – ha egyelőre még csak betűk formájában is. Nem maradhat el ilyenkor a karácsonyi sütés-főzés alapanyagainak terítékre kerülése, és persze a karácsonyi csomagok témája.

 A másik nagy témánk a Reflektor rovatban olvasható, ami pedig a fenntarthatóság és CSR párosa. Ez az a terület, amely minden évben a legbővebb tartalommal jelenik meg, benne a szektoron belül mára az egyik legnagyobb feladatot jelentő ESG különböző elemei, a megannyi ötletet adó példák, a jövőorientált befektetéseket célzó projektek az FMCG piacról. Aki kíváncsi, hogy ki mit tett, tesz és fog tenni, lapozgassa bátran.

Mellékletben pedig részben a Reflektor rovathoz is kapcsolódóan a szállítmányozás, logisztika, raktározás új trendjeit, fejlesztéseit vizsgáltuk meg a piac szakértőivel.

Szeptember eleji számunk piackörképeiben elemezzük a kávék, szalámik, sajtok, bio- és funkcionális termékek, vodkák és az őszi nagytakarításhoz kapcsolódó termékek piacát retail adatokkal, míg HoReCa oldalról a pékségek és pékáruk  szegmensét és a munkaruhák területét vizsgáljuk meg.

Megszokottnak tűnhet, hogy az itthoni híreket egy sor, csokorba gyűjtött nemzetközi hír egészíti ki, amelyek a nyomtatott magazinhoz képest, lényegesen nagyobb számban találhatók a digitális kiadásban. A híreket is tematizáljuk a lap különböző rovataihoz, így nem csak általánosságban, de külön gyűjtve most a vegán, AI… stb. hírek blokkosítva szerepelnek.

Értékesítés és üzletfejlesztés rovatunkban most is különleges tartalommal készültünk, hiszen az idei Business Meetup&Dinner rendezvényünk előadásainak rövid összefoglalóit adjuk közre. Természetesen ezek messze nem tudják pótolni a helyszínen hallottakat – ahhoz ott kell lenni és élőben hallgatni –, de mégis érdemes rászánni az időt az olvasásukra, hiszen ahogy mondani szoktuk, ez az esemény a szeptember végi Business Days nulladik napjának is felfogható, igy a témák, amelyekben elmélyültünk folytatódnak nemsokára.

Instore és outdoor rovatunkban beszámolunk a POPAI diákverseny eredményekről, a nyárindító Trade Marketing Klub exkluzív találkozóról.

És ebben a rovatban kapott helyet egy nagyon érdekes, számunkra pedig kiemelten fontos cikk, amelyben egy tanulmány szerint ismét a print hirdetések hozzák a legjobb megtérülést! Bízunk benne, hogy sokan fogják elolvasni, és számolnak vele a jövő évi tervezésnél.

Kattintson és lapozzon bele a Trade magazin alábbi számába vagy akár ingyenesen töltse le, és olvassa, amikor csak akarja!

Kapcsolódó cikkeink