Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 256 oldalon jelent meg és ezzel az idei eddigi legterjedelmesebb lapszámunk. Alább, a levél alján található címlapra kattintva már most is olvasható, amíg megérkezik a nyomtatott kiadás. De miről is szól az augusztus-szeptemberi
Nyitányként egyből egy hatalmas bejelentés a Lánchíd Klubtól, amelyben bemutatkozik a Klub új elnöke, Székács Tibor, és az új vezetőség, akik mintegy 21 év után váltják a kizárólag alapítótagokat számláló korábbi elnökséget.
Ebben a szeptember elején megjelenő számban
A másik nagy témánk a Reflektor rovatban olvasható, ami pedig a fenntarthatóság és CSR párosa. Ez az a terület, amely minden évben a legbővebb tartalommal jelenik meg, benne a szektoron belül mára az egyik legnagyobb feladatot jelentő ESG különböző elemei, a megannyi ötletet adó példák, a jövőorientált befektetéseket célzó projektek az FMCG piacról. Aki kíváncsi, hogy ki mit tett, tesz és fog tenni, lapozgassa bátran.
Mellékletben pedig részben a Reflektor rovathoz is kapcsolódóan a szállítmányozás, logisztika, raktározás új trendjeit, fejlesztéseit vizsgáltuk meg a piac szakértőivel.
Szeptember eleji számunk piackörképeiben
Megszokottnak tűnhet, hogy az itthoni híreket egy sor, csokorba gyűjtött nemzetközi hír egészíti ki, amelyek a nyomtatott magazinhoz képest, lényegesen nagyobb számban találhatók a digitális kiadásban. A híreket is tematizáljuk a lap különböző rovataihoz, így nem csak általánosságban, de külön gyűjtve most a vegán, AI… stb. hírek blokkosítva szerepelnek.
Értékesítés és üzletfejlesztés rovatunkban most is különleges tartalommal készültünk, hiszen az idei Business Meetup&Dinner rendezvényünk előadásainak rövid összefoglalóit adjuk közre. Természetesen ezek messze nem tudják pótolni a helyszínen hallottakat – ahhoz ott kell lenni és élőben hallgatni –, de mégis érdemes rászánni az időt az olvasásukra, hiszen ahogy mondani szoktuk, ez az esemény a szeptember végi Business Days nulladik napjának is felfogható, igy a témák, amelyekben elmélyültünk folytatódnak nemsokára.
Instore és outdoor rovatunkban beszámolunk a POPAI diákverseny eredményekről, a nyárindító Trade Marketing Klub exkluzív találkozóról.
És ebben a rovatban kapott helyet egy nagyon érdekes, számunkra pedig kiemelten fontos cikk, amelyben egy tanulmány szerint ismét a print hirdetések hozzák a legjobb megtérülést! Bízunk benne, hogy sokan fogják elolvasni, és számolnak vele a jövő évi tervezésnél.
Kattintson és lapozzon bele a Trade magazin alábbi számába vagy akár ingyenesen töltse le, és olvassa, amikor csak akarja!
Kapcsolódó cikkeink
Tehetségkutatás a marketingben: Így készül a Signature 40
A hazai marketing világában kevés dolog kelthet olyan széleskörű izgalmat…
Tovább olvasom >„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…
Júniusban tartották a Magyar Marketing Szövetség és Marketing Art első…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tej, méz és tojás: drasztikus áremelkedések és kihívások a hazai termelők számára
A tej, méz és tojás, amelyek a magyar háztartások alapvető…
Tovább olvasom >Nagy Márton adminisztratív eszközökkel ösztönözné a hazai vásárlást: mit jelent ez a gyakorlatban?
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter adminisztratív lépéseket fontolgat annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >A kötelező akciókon túl – több mint 600 újabb termék árát stoppolta be a Tesco
A Tesco a kötelező akciózás kivezetése után is folyamatosan csökkenti…
Tovább olvasom >