Megjelent a legújabb Óvatos Duhaj, ezúttal Málna Ale-lel újít a Soproni
Megérkezett a hetedik Óvatos Duhaj, egy újabb gyümölcsös felsőerjesztésű termék kerül a Soproni sörkülönlegességeinek sorába. A Magyarországon nagyon népszerű málna ízt választotta a sörgyártó, hogy a Soproni Óvatos Duhaj Meggy Ale után újabb gyümölcsös variációval lepje meg a fogyasztókat.
„A magyar piacon igazi újdonságként tört be a Soproni Óvatos Duhaj IPA 2017-ban, amely azóta is a legnépszerűbb IPA a hazai piacon. Azóta több új taggal is bővült a család, és most itt a legújabb, a Soproni Óvatos Duhaj Málna Ale, a sört málnasűrítménnyel együtt érleljük, ennek köszönheti igazán gyümölcsös ízét” – mondta Szabó Dalma, a Soproni márkamenedzsere. „Az újdonság felsőerjesztésű, szűretlen, 4%-os alkohol tartalmú, fél literes üveges és dobozos kiszerelésben érhető majd el. A Málna Ale egy könnyed sörkülönlegesség, ahol leginkább a málna fanyarsága és gyümölcsössége köszön vissza, mint az erős édes íz”- tette hozzá.
A Soproni márka új terméke március végétől megtalálható az élelmiszerboltok polcain, a Soproni Óvatos Duhajoktól megszokott merész, figyelemfelhívó csomagolásban.
Kapcsolódó cikkeink
SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >130 éves Soproni Sörgyár
A kormány továbbra is stratégiai ágazatként tekint az élelmiszeriparra, ezért…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >Rekordot döntött a Tesco kuponkampánya – több ezer gyermeknek nyújt kapaszkodót az adomány
52 millió forint gyűlt össze a Tesco áruházakban értékesített adománykuponokból…
Tovább olvasom >