Megjelent a K&H Csoport 2010-es fenntarthatósági jelentése
Ötödik alkalommal adja ki a társadalmi felelősségvállalás (CSR) területén elért eredményeit összefoglaló jelentését a K&H Csoport. A kiadvány a fenntartható fejlődés jegyében idén első alkalommal kizárólag elektronikus formában jelenik meg. A nemzetközi szabvány alapján készült összefoglalóból kiderül, a K&H Csoport a kedvezőtlen gazdasági helyzet ellenére is kiemelt figyelmet fordít a társadalmi felelősségvállalási stratégia megvalósítására. A K&H CSR tevékenységének középpontjában továbbra is négy terület, a gyermekegészségügy, a környezetvédelem, a sport és a vonzó munkahely kialakítása áll. A társadalmi felelősségvállalási tevékenységet irányító K&H CSR Bizottság két területen állított fel hosszú távon elérendő indikátorokat: az ismételten dolgozni kívánó kismamák visszavételével kapcsolatban és az elektromos energiafelhasználás csökkentése érdekében.
Luc Cools, a K&H Biztosító vezérigazgatója elmondta: „A gazdasági válság továbbra is érezhető hatásai ellenére a K&H Csoport valamennyi stratégiai területen folytatta, sőt, az energiafelhasználás jelentős csökkentésével, új támogatási formák bevezetésével, új tömegsportrendezvénnyel és szolgáltatásainak bővítésével tovább erősítette CSR tevékenységét. Úgy gondoljuk, a felelős működés nemcsak gazdasági fellendülés esetén fontos irányelv: üzleti eredményeinket válság esetén is úgy kívánjuk elérni, hogy közben hozzájárulunk a társadalom tagjai számára a teljes élet megvalósításához.”
A K&H CSR tevékenységét stratégiai szinten az immár két éve működő CSR Bizottság irányítja. A kiemelt érdekeltségi csoportok meghatározása mellett a Bizottság 2010-ben két teljesítménymutatót határozott meg: a vonzó munkahely kialakítását célzó stratégiai területen a K&H Csoport 2013-ig a visszatérni kívánó kismamák 60 százalékát vissza kívánja venni, az elektromos energiafelhasználást pedig évente 1,5-2 százalékkal kívánja csökkenteni a vállalat.
A K A &H Csoport változatlanul négy kiemelt területre koncentrálja erőforrásait, a CSR stratégia középpontjában továbbra is a környezetvédelem, a sport, a gyermekegészségügy és a vonzó munkahely kialakítása áll.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Stabilitás és stratégiai irányváltás a Zwack Unicumnál
Továbbra is a hazai prémium szeszesital-piac meghatározó szereplője a Zwack…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >