Megjelent a K&H Csoport 2010-es fenntarthatósági jelentése
Ötödik alkalommal adja ki a társadalmi felelősségvállalás (CSR) területén elért eredményeit összefoglaló jelentését a K&H Csoport. A kiadvány a fenntartható fejlődés jegyében idén első alkalommal kizárólag elektronikus formában jelenik meg. A nemzetközi szabvány alapján készült összefoglalóból kiderül, a K&H Csoport a kedvezőtlen gazdasági helyzet ellenére is kiemelt figyelmet fordít a társadalmi felelősségvállalási stratégia megvalósítására. A K&H CSR tevékenységének középpontjában továbbra is négy terület, a gyermekegészségügy, a környezetvédelem, a sport és a vonzó munkahely kialakítása áll. A társadalmi felelősségvállalási tevékenységet irányító K&H CSR Bizottság két területen állított fel hosszú távon elérendő indikátorokat: az ismételten dolgozni kívánó kismamák visszavételével kapcsolatban és az elektromos energiafelhasználás csökkentése érdekében.
Luc Cools, a K&H Biztosító vezérigazgatója elmondta: „A gazdasági válság továbbra is érezhető hatásai ellenére a K&H Csoport valamennyi stratégiai területen folytatta, sőt, az energiafelhasználás jelentős csökkentésével, új támogatási formák bevezetésével, új tömegsportrendezvénnyel és szolgáltatásainak bővítésével tovább erősítette CSR tevékenységét. Úgy gondoljuk, a felelős működés nemcsak gazdasági fellendülés esetén fontos irányelv: üzleti eredményeinket válság esetén is úgy kívánjuk elérni, hogy közben hozzájárulunk a társadalom tagjai számára a teljes élet megvalósításához.”
A K&H CSR tevékenységét stratégiai szinten az immár két éve működő CSR Bizottság irányítja. A kiemelt érdekeltségi csoportok meghatározása mellett a Bizottság 2010-ben két teljesítménymutatót határozott meg: a vonzó munkahely kialakítását célzó stratégiai területen a K&H Csoport 2013-ig a visszatérni kívánó kismamák 60 százalékát vissza kívánja venni, az elektromos energiafelhasználást pedig évente 1,5-2 százalékkal kívánja csökkenteni a vállalat.
A K A &H Csoport változatlanul négy kiemelt területre koncentrálja erőforrásait, a CSR stratégia középpontjában továbbra is a környezetvédelem, a sport, a gyermekegészségügy és a vonzó munkahely kialakítása áll.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >