Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a közösségépítő erejét.
Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken:
2024. szeptember és december között fut a kampány, amely nem csupán a reklámfilmekre épít. Városszerte találkozhattunk a kreatívokkal oszlopokon, buszmegállókon, valamint a Séfek Séfe, a Konyhafőnök és a Nyerő Páros műsorokban is feltűnnek még az idén.
Kampánycél:
Egy vasárnapi ebéd, a frissen gőzölgő tészta illata, a család együtt nevető tagjai – ezek azok a pillanatok, amelyek összekovácsolnak minket. A Gyermelyi ezekre a mozzanatokra épül, hiszen az étkezés nem egy szimpla táplálkozás, hanem az együttlét ünnepe is. A cél nem csupán az aktuális piaci pozíció megerősítése, hanem a márka hosszú távú építése és az emberek mindennapjainak gazdagítása a fenti üzenetek mentén.
Üzenet:
A Gyermelyi egy asztalhoz ültet.
Kreatívkoncepció:
A kampány központi eleme egy szerethető és könnyed reklámfilm, ami Herendi Gábor rendezésében készült.
“Számos Gyermelyi reklámfilmet készítettem már, így a forgatókönyvet olvasva azonnal tudtam, hogy olyan TVC-t fogunk gyártani, amit igazán szeret majd a megrendelő: kedves, családi, hétköznapi történet, amit áthat a szeretet és a jókedv.”
– fogalmazott a rendező.
A kampány nemcsak vizuálisan, hanem tartalmában is új irányt mutat. A Gyermelyi márkaépítési stratégiájának következő lépcsőfokaként a termékek mellett a hozzájuk kapcsolódó pozitív érzelmek kerültek középpontba.
„Az új reklámfilmünk készítése során arra törekedtünk, hogy ne csupán termékeinket, hanem az azokhoz kapcsolódó érzéseket és élményeket mutassuk be. Mindenkinek vannak közös, meghitt pillanatai, amelyekben érezhető az összhang. A mi szlogenünk pontosan ezt fejezi ki: „Gyermelyi, amiben egyetértünk.”
– nyilatkozta Bokros Gábor, a Gyermelyi marketing igazgatója.
“A Gyermelyi brandépítésének következő etapja tükrözi a márka minőségi termékeiből táplálkozó filozófiáját és értékeit. Könnyen megszerethető, közérthető, minden elemében hazai. A hosszú távon jól használható, általános jó érzést keltő filmen túl pedig érdemes vetni egy pillantást a kampány hagyományostól eltérő elemeire is, amelyek szintén visszaigazolt és osztatlan sikert arattak a fogyasztók körében. Ez a kampány egyszerre lett sós és édes.”
– tette hozzá Ónodi-Szabó Mátyás, a Republic Group kreatívigazgatója.
A reklámok:
Kapcsolódó cikkeink
“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >További cikkeink
GLAMOUR Valentin-napok a ROSSMANN-ban
Február 10-16. között először kerül sor a GLAMOUR Valentin-napok powered…
Tovább olvasom >Új szakmai vezető a DDC Kommunikációs és marketing osztályának élén
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement…
Tovább olvasom >