Megjelent a Borsodi Sörgyár ötödik fenntarthatósági jelentése
Az idén 50 éves Borsodi Sörgyár 2019 óta minden évben elkészíti fenntarthatósági jelentését, melyben összefoglalja a megelőző év legfontosabb fenntarthatósági eseményeit és tevékenységeit. Az idei, 2022-es évet összefoglaló jelentésből kiderül, hogy a Borsodi Sörgyár a tavalyi évben folytatni tudta a Molson Coors vállalatcsoport világszintű céljaival összhangban megfogalmazott, 2025-ig előre mutató „Our Imprint” stratégiájában foglalt fenntarthatósági célok felé vezető utat.
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
Ennek jegyében folyamatosan dolgoznak bőcsi üzemük és termékportfóliójuk fejlesztésén is, valamint kiemelt figyelmet fordítanak munkavállalóik jólétére, a magas szakértelemmel rendelkező kollégák toborzására, fejlesztésére és megtartására. A jelenlegi, bizonytalan környezetben is növelni tudták munkavállalóik létszámát, és már 481-en dolgoznak nekik. Sőt, a munkavállalók átlagosan 11 éve vannak a cégnél, ami jól igazolja a törekvések sikerét.
A munkavállalókért végzett erőfeszítések elismeréseként a Borsodi Sörgyár 2023-ban először érdemelte ki a nemzetközi Top Employer elismerést. //
Kapcsolódó cikkeink
KPMG: a magyarországi nagyvállalatok 78 százaléka készített tavaly fenntarthatósági jelentést
A legnagyobb 100 magyarországi nagyvállalat 78 százaléka készített tavaly fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági jelentést adott ki a Borsodi
A Borsodi Sörgyár idén szeptemberben ismét megrendezte az immár hagyományos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >