Megint árat csökkent a Lidl – olcsóbbak lesznek a húskészítmények
A Lidl Magyarország ezúttal a húskészítmények fogyasztói árát csökkenti holnaptól, így többek között a magyar vásárlók kedvencei, mint a párizsi, a sonka, a téliszalámi, a lecsókolbász, vagy a tepertő is olcsóbb lesz. Az árcsökkentésben érintett termékekhez a vásárlók jelentősen, akár 20 százalékkal olcsóbban is hozzájuthatnak.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/11/pexels-markus-spiske-112781.jpg)
Többet adnak
Január eleje óta folyamatosan csökkenti a Lidl a fogyasztói árakat. A vállalat az árcsökkentési program keretében ezidáig több mint 600 termék árát mérsékelte, legutóbbi hetekben a friss baromfihúsok és a pékáruk ára csökkent, de számos egyéb, a vásárlók körében közkedvelt és keresett élelmiszerért kell kevesebbet fizetni a tavalyihoz képest. A vállalat célja egyértelmű, az alacsonyabb beszerzési árakból fakadóan az élelmiszer-infláció letörése és a lehető legjobb árak biztosítása vásárlói számára. Az áruházlánc eredményeit támasztja alá az a tény is, hogy a Lidlnél volt a legolcsóbb az Árfigyelő kosara októberben átlagosan, a termékek egységára alapján*.
„Idén már számos olyan intézkedést hoztunk, amellyel hozzájárultunk a magyar emberek kiadásainak csökkentéséhez, és továbbra is azon dolgozunk, hogy a lehető legjobb árak biztosítása által ez valódi árelőnyt jelentsen vásárlóink számára. Így holnaptól a húskészítmények körében hajtunk végre jelentős árcsökkentést, melyben minden húskészítmény kategória érintett: felvágottak és párizsik, sonkák, virslik, kolbászok és szalámik, valamint a tepertők is kevesebbe kerülnek majd. Egyes termékek akár 20 százalékkal olcsóbban is megvásárolhatók, ami jelentős megtakarítást jelenthet a családok számára”
– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A diszkontlánc több módon is támogatja azt, hogy olcsóbb legyen a bevásárlás és a vásárlók valóban a legjobb ár-érték arányban jussanak hozzá az egyes termékekhez. Így a hétről-hétre megújuló akciókkal és a „Többet adunk” akciók keretében pedig a kötelezően előírt 15% helyett 20-50%-os kedvezménnyel segíti a magyar családokat kiadásaik mérséklésében. Az áruházlánc digitális hűségprogramjának köszönhetően a Lidl Plus applikáció felhasználói hetente további 10-12 kedvezményre jogosító kuponnal és egyéb kedvezményekkel csökkenthetik bevásárlásaik végösszegét.
*Az Árfigyelő napi kosarának kialakítása során a GVH Árfigyelőjében (arfigyelo.gvh.hu) megjelenített 62 termékkategóriából minden olyat figyelembe vettünk, amely aznap valamennyi kötelezett- üzletláncnál elérhető volt. Az adott kategóriában az egyes üzletláncok által feltöltött termékek közül a legkedvezőbb, országosan mindenki számára elérhető (azaz nem csak törzsvásárlói kártyával érvényesíthető kedvezményes árú) termékek egységárait októberben naponta üzletlánconként összesítettük, és az így kapott napi kosárértékek október havi átlaga nálunk volt a legalacsonyabb. Az átlagszámítás során a munkaszüneti- illetve a technikai hibával érintett napok nem kerültek figyelembevételre, és a számítás során kizárólag a termékek egységárait vettük alapul, a termékek kiszerelésétől függetlenül.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >Nem mindegy, hogy borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi, hogy a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Kiemelten figyeli a versenyhivatal a légitársaságok tevékenységét
A Gazdasági Versenyhivatalhoz (GVH) számos panasz érkezik a légitársaságok tájékoztatásaival,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >