Megint árat csökkent a Lidl: 20%-kal olcsóbban vásárolhatunk szépségápolási termékeket és vegyiárukat
A piaci versenyhez igazodva folytatódik a Lidl árcsökkentési kampánya: az élelmiszerek után elsőként, már csütörtöktől jelentős mértékben mérsékli több szépségápolási termék és vegyiáru árát. A vállalat célja, hogy a vásárlók a teljes nagybevásárlást továbbra is egy helyen és a lehető legjobb áron intézhessék.
A heti akciók mellett tovább folytatja árcsökkentési kampányát a Lidl, így az élelmiszerek után most a drogériás termékek árát mérsékli a vállalat. Május 15-től tucatnyi árucikket, köztük mosószereket, samponokat, tusfürdőket és különféle tisztítószereket minimum 20%-kal olcsóbban lehet megvásárolni, ami a legtöbb termék esetében több száz forintos megtakarítást jelent. A 2,7 literes Bonux Folyékony mosószer 800 forinttal, a 4 literes Ultra Free Extra Universal folyékony mosószer 580 forinttal lesz olcsóbb.
„Fontosnak tartjuk, hogy vásárlóink gyorsan, egyszerűen intézhessék a mindennapi bevásárlást. Hiszünk a piaci verseny erejében és folyamatosan azon dolgozunk, hogy áruházainkban minden szükséges terméket biztosítani tudjunk számukra jó minőségben és a lehető legjobb áron. Az év eleje óta számos élelmiszer ára mérséklődött, most pedig több szépségápolási termékkel és vegyi áruval folytatjuk a sort, így nem csak pénzt, hanem időt és energiát is spórolhatnak a Lidl áruházakban vásárlók”
– tájékoztatott Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Májusi extra kedvezmény
Az árcsökkentési kampány és a normál heti akciók mellett a Lidl Plus alkalmazás felhasználói számára egész májusban extra kedvezményt is kínál az áruházlánc: egy úgynevezett villámakció keretén belül 40%-os kedvezménnyel vásárolhatnak meg egy terméket. A „villámakció” az adott napon megadott egy termékre vonatkozik, amit a nap végéig és legfeljebb egyszer lehet felhasználni.
Kapcsolódó cikkeink
Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >