Meghozta a várt sikert a Téli Invázió
Az akció keretében eltöltött vendégéjszakák száma januárig duplája volt az egy évvel korábbinak.
Februárban mintegy 20 ezer vendégéjszakát regisztráltak, ami háromszorosa a tavalyi eredménynek. Az előzetes adatok szerint a márciusi foglalások is kedvezően alakultak.
A főváros téli
vendégforgalmának a fellendítése
érdekében tavaly decemberben már második
alkalommal elindított Téli invázió ideje
alatt a csatlakozott hotelekben három éjszaka áráért
négyet lehet eltölteni. Az akcióhoz mintegy
nyolcvan szolgáltató kapcsolódott: több
mint ötven szálloda, a Budapest Airport, a Malév,
autókölcsönzők és egyéb turisztikai
szolgáltatók. A kampányra közvetlenül
százmillió forint nagyságrendben költöttek,
ennek a felét a résztvevők fizették be, a másik
felét az MT Zrt. biztosította. A programhoz kapcsolódó
honlapot 140 ezer látogató kereste fel, ez 400%-os
növekedés az előző évhez képest.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fontos megmutatni a vallásturisztikai helyszíneket, ezért indult el a Peregrinus platform
Magyarország kormánya fontosnak tartja megmutatni Székelyföld vallásturisztikai helyszíneit, és anyagi…
Tovább olvasom >Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz Erdélybe
Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz a csíksomlyói…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >