Meghozta a várt sikert a Téli Invázió
Az akció keretében eltöltött vendégéjszakák száma januárig duplája volt az egy évvel korábbinak.
Februárban mintegy 20 ezer vendégéjszakát regisztráltak, ami háromszorosa a tavalyi eredménynek. Az előzetes adatok szerint a márciusi foglalások is kedvezően alakultak.
A főváros téli
vendégforgalmának a fellendítése
érdekében tavaly decemberben már második
alkalommal elindított Téli invázió ideje
alatt a csatlakozott hotelekben három éjszaka áráért
négyet lehet eltölteni. Az akcióhoz mintegy
nyolcvan szolgáltató kapcsolódott: több
mint ötven szálloda, a Budapest Airport, a Malév,
autókölcsönzők és egyéb turisztikai
szolgáltatók. A kampányra közvetlenül
százmillió forint nagyságrendben költöttek,
ennek a felét a résztvevők fizették be, a másik
felét az MT Zrt. biztosította. A programhoz kapcsolódó
honlapot 140 ezer látogató kereste fel, ez 400%-os
növekedés az előző évhez képest.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rendhagyó Fórum a CEONET Klub és az Egyensúly Intézet együttműködésében
November 12-én a Zwack Ház Füves Bárjában rendezték meg azt…
Tovább olvasom >Cukorbetegség világnapja: metrómegállókban ellenőrizhetjük a vércukorszintünket
Utazás közben is tehetnek az egészségükért azok, akik november 14-én,…
Tovább olvasom >Szivárványból hajtogatott bagel – A nap videója
Színpompás másfél perces film arról, hogyan készül Brooklyn (és valószínűleg…
Tovább olvasom >