MEGHOSSZABBÍTVA! Ismét pályázhatnak a helyi közösségek: összesen 42 millió forint támogatást nyerhetnek a Tescótól
A Tesco immár 12. alkalommal indítja el „Ön választ, mi segítünk” pályázati programját a helyi közösségi kezdeményezések támogatására, melynek pályázati határidejét november 11-ig hosszabbították meg. A program eddigi fordulóiban az áruházlánc több mint 1500 környezetszépítő, oktatási és képesség-fejlesztési, illetve egészséges életmódra ösztönző projekt megvalósításához járult hozzá. A mostani fordulóban a Tesco további mintegy 180 pályázatot fog támogatni összesen 42 millió forinttal. A legkreatívabb, leginnovatívabb pályázat ezúttal is különdíjban részesül.
A Tesco szeretne minél többet visszaadni azoknak a közösségeknek, ahol vásárlói és munkatársai élnek, ezért is hívta életre 2016-ban „Ön választ, mi segítünk” pályázati programját. Az áruházlánc idén immár 12. alkalommal írta ki a pályázatot, amelyre olyan helyi szervezetek, baráti közösségek, alapítvánnyal nem rendelkező bölcsődék, óvodák és iskolák, továbbá nonprofit kis- és középvállalkozások, társasházak és lakásszövetkezetek jelentkezését várja, akik kezdeményezésükkel a helyi közösség életének fejlődéséhez szeretnének hozzájárulni. Legyen az akár egy közös tér felújítása, állatvédelmi, művészeti, hagyományőrző, edukációs, környezetvédelmi vagy terápiás, esetleg jótékonysági program a rászorulók megsegítésére.
„A Tesco eddig több mint 400 millió forintot fordított több mint 1500 pályázat támogatására, így olyan egyedi ötletek is valóra válhattak, mint távcsöves csillagászati bemutatók, a kényes kérdésekben nyílt kommunikációt ösztönző kamaszklub, közösségi varroda, egyetemista fiatalokat mentorként bevonó sátorsuli, az állattartást bemutató óvodai mobil tyúkól vagy terápiás gyümölcsöskert. A szervezeteknek most minden eddiginél nagyobb szükségük van az anyagi segítségre, ezért továbbra is elkötelezettek vagyunk a helyi közösségek és ügyek támogatása iránt, és programunkkal a jövőben is segítjük őket”– mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.
Az aktuális fordulóban – meghosszabbított határidővel – november 11-ig lehet jelentkezni a program weboldalán keresztül
A beérkezett pályázatokat ezúttal is az Effekteam Egyesület független szakértői bírálják el, valamint választják ki, hogy mely kezdeményezések juthatnak tovább az áruházi szavazási szakaszba. Ezt követően, 2023. január 16. és február 12. között a Tesco vásárlói voksaikkal dönthetnek arról, hogy melyik kezdeményezés kapja a 400 ezer, a 200 ezer, valamint a 100 ezer forintos támogatást. A független szakértők szakmai szempontok (kidolgozottság, innovativitás, kreativitás és fenntarthatóság) alapján egy vagy akár több pályázót további különdíjra javasolnak, amelynek nyertesét a szavazási időszak elindulásával egyidőben hirdeti ki a Tesco. A pályázati téma kiválasztásánál és az anyag összeállításánál ezért érdemes figyelembe venni ezt a plusz támogatási lehetőséget is.
„A 10. forduló különdíjasaként mintegy 300 érdeklődőnek mutathattuk meg a kelt tészta és kenyér készítésének fortélyait több generáció tagjainak közös részvételével, és egyúttal a rászorulóknak is segítettünk”– mondta a Kenderzsupp Közhasznú Hagyományőrző Egyesület képviselője KOVÁSZ elnevezésű közösségi pékműhelyükkel kapcsolatban.
A jelentkezéssel, valamint a korábbi győztes pályázatokkal kapcsolatos további információ a www.tesco.hu/kozosseg oldalon olvasható. Az „Ön választ, mi segítünk” program támogatásából megvalósult projekteket ezen a térképen lehet megtekinteni.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Egyre élénkebben foglalkoztatja a hazai vállalkozásokat a generációváltás
Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >