Meghosszabbította stratégiai együttműködését a Tesco és a Budapest Bank
Újabb három évre szóló együttműködést írt alá a Tesco Magyarország a Budapest Bankkal. A legnagyobb hazai hipermarket kereskedelmi lánc 2011-ben választotta pénzügyi partneréül a bankot, amelynek fogyasztási kölcsön és folyószámla szolgáltatásait eddig több százezer ügyfél vette igénybe az ország 89 Tesco áruházában. Az együttműködő partnerek a következő években az együttműködést bővítését tervezik.
Az eddigi sikeres együttműködésnek köszönhetően a következő három évben is elérhetők lesznek a Tesco áruházakban a Budapest Bank pénzügyi szolgáltatásai. 2011 óta a pénzintézet folyamatosan bővülő termékkínálatából választhattak az áruházakban a vásárlók, így többek között nyithattak folyószámlát, igényelhettek áruhitelt, személyi kölcsönt és hitelkártyát is.
Az áruházakban kínált termékeket úgy alakították ki, hogy azok kézzelfogható előnnyel járjanak a Tesco vásárlói számára. Így például a Tesco Vásárlókártya szervesen kapcsolódik az áruházlánc „Tesco Clubcard” törzsvásárlói programjához, összekapcsolva a pontgyűjtést és a pénzvisszatérítést kínáló hitelkártyák előnyeit. A hitelkártyából 2011. májusi bevezetése óta több tízezer darabot értékesítettek.
„A Budapest Bank lakossági stratégiájában kiemelt szerepet játszanak a hosszú távú, kölcsönösen jövedelmező partneri együttműködések. Számos szolgáltatásunkat nemcsak bankfiókjainkban, de partnereinken keresztül is elérhetik ügyfeleink. A Tesco áruházakban kínált termékpaletta kialakításánál arra törekszünk, hogy összességében a legjobb ár-érték arányú szolgáltatásokat tegyük elérhetővé a vásárlók számára. Bízunk benne, hogy az áruházlánccal való együttműködésünk a következő három évben is legalább olyan sikeres lesz, mint az eddigiekben” – mondta Ákos Tamás, a Budapest Bank lakossági üzletágának vezetője.
Iglódi-Csató Judit, a Tesco Magyarország marketing igazgatója hozzátette: „A Budapest Bank eddigi három éves együttműködésünk során rugalmas, versenyképes és egyre bővülő szolgáltatáspalettát tett elérhetővé vásárlóink számára, mindezt felelős módon, az ügyfelek érdekeit szem előtt tartva. Tapasztalataink szerint vásárlóink kényelmes megoldásnak találják, hogy a mindennapi bevásárlásaik mellett egyszerűen vehetnek igénybe pénzügyi szolgáltatásokat. Biztos vagyok benne, hogy vásárlóink továbbra is elégedettek lesznek a Budapest Bank szolgáltatásaival.”
A következő évek során a Budapest Bank az együttműködés bővítését tervezi a Tesco áruházakban, elsősorban az internet adta lehetőségekre fókuszálva.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >