Meghosszabbította iskolásoknak szánt táplálkozási programját a Lidl Németország
Immár negyedik éve tart a Lidl Németország „Gyümölcsiskolája”. A cég Fruchtschule nevű programja keretében általános iskolásokat oktat a kiegyensúlyozott étkezés fontosságára.
A programban bármelyik német általános iskola részt vehet: a tanárok diákjaikkal együtt jelentkezhetnek, s ezt követően megkapják a projekthez tartozó modulokat, amelyek idén olyan témákkal bővültek, mint a biodiverzitás fontossága, vagy a rovarok védelme.
A 2016 óta futó Gyümölcsiskola lényege, hogy már korán megtanítsák a gyerekeket az étkezési szokások helyes kialakítására, hiszen az első tíz év döntőnek számít ebből a szempontból.
Az elmúlt három évben a program 600 iskola 15 ezer tanulójához jutott el Németországban.
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >In-store pubot nyithat a Lidl Észak-Írországban
Hosszas jogi huzavona után a Lidl története során először nyit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar rizs és kékbúzaliszt is szerepel a Biofach kiállítás magyar közösségi standján
Ismét elrajolt Európa legnagyobb bioszakvására, a nürnbergi Biofach. Az esemény…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >