Meghosszabbította iskolásoknak szánt táplálkozási programját a Lidl Németország
Immár negyedik éve tart a Lidl Németország „Gyümölcsiskolája”. A cég Fruchtschule nevű programja keretében általános iskolásokat oktat a kiegyensúlyozott étkezés fontosságára.
A programban bármelyik német általános iskola részt vehet: a tanárok diákjaikkal együtt jelentkezhetnek, s ezt követően megkapják a projekthez tartozó modulokat, amelyek idén olyan témákkal bővültek, mint a biodiverzitás fontossága, vagy a rovarok védelme.
A 2016 óta futó Gyümölcsiskola lényege, hogy már korán megtanítsák a gyerekeket az étkezési szokások helyes kialakítására, hiszen az első tíz év döntőnek számít ebből a szempontból.
Az elmúlt három évben a program 600 iskola 15 ezer tanulójához jutott el Németországban.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >