Meghosszabbítja együttműködését a hollandiai SPAR az EG Grouppal
Meghosszabbítja együttműködését a SPAR Netherlands az EG Grouppal (Euro Garages) annak érdekében, hogy egymás erősségeire és szakértelmére alapozva a vásárlók számára értéket teremtő jövőbiztos közös vállalkozást fejlesszenek.
A két fél 2017 óta működik együtt Hollandiában, és azóta mintegy 190 üzletet alakítottak át. Közös munkájuk eredményeként a SPAR Express-üzletek forgalma is évről évre nőtt.
Az új megállapodás keretében a SPAR Hollandia a Tosti Club termékcsalád egy részét kínálja az ország valamennyi EG Group Go Fresh pékségében. A kezdeményezéssel a termékcsalád értékesítési pontjainak száma 150 fölé emelkedik.
A SPAR Media digitális képernyők bevezetése pedig a vásárlói élményt fogja javítani az üzletben található ügyfélközpontú tartalmak által.
A cikk a Trade magazin 2024/5. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >