Meghosszabbítja együttműködését a hollandiai SPAR az EG Grouppal
Meghosszabbítja együttműködését a SPAR Netherlands az EG Grouppal (Euro Garages) annak érdekében, hogy egymás erősségeire és szakértelmére alapozva a vásárlók számára értéket teremtő jövőbiztos közös vállalkozást fejlesszenek.
A két fél 2017 óta működik együtt Hollandiában, és azóta mintegy 190 üzletet alakítottak át. Közös munkájuk eredményeként a SPAR Express-üzletek forgalma is évről évre nőtt.
Az új megállapodás keretében a SPAR Hollandia a Tosti Club termékcsalád egy részét kínálja az ország valamennyi EG Group Go Fresh pékségében. A kezdeményezéssel a termékcsalád értékesítési pontjainak száma 150 fölé emelkedik.
A SPAR Media digitális képernyők bevezetése pedig a vásárlói élményt fogja javítani az üzletben található ügyfélközpontú tartalmak által.
A cikk a Trade magazin 2024/5. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Sehol se lehet rágyújtani a franciáknál, ahol gyerekek vannak
Franciaország betiltja a dohányzást a gyerekek által látogatott közterületeken Július…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >