Meghosszabbítja az Amazon a Morrisons-szal kötött partnerségét
Még jobban megerősíti jelenlétét a brit élelmiszerpiacon az Amazon: a cég meghosszabbította partnerségét a Morrisons-szal annak érdekében, hogy a Prime-tagok a szupermarket teljes kínálatához hozzáférjenek az Amazon weboldalán keresztül.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2018/07/morrisons-300x177.jpg)
Mindent (is) rendelhetnek
Az Amazon és a Morrisons 2016 óta működnek együtt, és azóta már az a hír is felröppent, hogy az Amazon megvásárolhatja Nagy-Britannia 4. legnagyobb szupermarket-láncát, bár ezt az információt mindkét fél tagadja.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >Az Amazon csatlakozott a 2 billió dolláros klubhoz
Az Amazon szerdán bekerült azoknak a vállalatoknak a kis csoportjába,…
Tovább olvasom >(Még) nem mindenkinek való az élelmiszer e-kereskedelem
Az online élelmiszerboltok demokratizálódása hosszabb időt vesz igénybe, mint amire…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >