Meghosszabbítja az Amazon a Morrisons-szal kötött partnerségét
Még jobban megerősíti jelenlétét a brit élelmiszerpiacon az Amazon: a cég meghosszabbította partnerségét a Morrisons-szal annak érdekében, hogy a Prime-tagok a szupermarket teljes kínálatához hozzáférjenek az Amazon weboldalán keresztül.
Az Amazon és a Morrisons 2016 óta működnek együtt, és azóta már az a hír is felröppent, hogy az Amazon megvásárolhatja Nagy-Britannia 4. legnagyobb szupermarket-láncát, bár ezt az információt mindkét fél tagadja.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >