Meghosszabbítja az Amazon a Morrisons-szal kötött partnerségét
Még jobban megerősíti jelenlétét a brit élelmiszerpiacon az Amazon: a cég meghosszabbította partnerségét a Morrisons-szal annak érdekében, hogy a Prime-tagok a szupermarket teljes kínálatához hozzáférjenek az Amazon weboldalán keresztül.
Az Amazon és a Morrisons 2016 óta működnek együtt, és azóta már az a hír is felröppent, hogy az Amazon megvásárolhatja Nagy-Britannia 4. legnagyobb szupermarket-láncát, bár ezt az információt mindkét fél tagadja.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Éves élelmiszer-előfizetési programot indított az Amazon
Éves élelmiszer-előfizetési programot kínál az Amazon a Prime-tagok számára, valamint…
Tovább olvasom >Újabb több mint 2000 termék árát csökkentette a Morrisons
Augusztus végétől több ezer terméket kínál jelentősen alacsonyabb áron a…
Tovább olvasom >Útkeresés az óriások árnyékában: 2024-ben a magyar e-kereskedelmi piac növekedését már az import forgalom hajtja
A hazai e-kereskedelem az elmúlt egy évben olyan átalakuláson ment…
Tovább olvasom >További cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >Tovább mélyül a Zalando és az OpenAI együttműködése
A Zalando negyedéves árbevétele 3,6 %-kal 2,8 milliárd euróra nőtt. A…
Tovább olvasom >Érdemes a hazai szárnyasokat választani Márton-nap alkalmából
Idén sem hiányozhat a Márton napi asztalról a libapecsenye. A…
Tovább olvasom >