Meghosszabbítja az Amazon a Morrisons-szal kötött partnerségét
Még jobban megerősíti jelenlétét a brit élelmiszerpiacon az Amazon: a cég meghosszabbította partnerségét a Morrisons-szal annak érdekében, hogy a Prime-tagok a szupermarket teljes kínálatához hozzáférjenek az Amazon weboldalán keresztül.
Az Amazon és a Morrisons 2016 óta működnek együtt, és azóta már az a hír is felröppent, hogy az Amazon megvásárolhatja Nagy-Britannia 4. legnagyobb szupermarket-láncát, bár ezt az információt mindkét fél tagadja.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >