Meghosszabbítja az Amazon a Morrisons-szal kötött partnerségét
Még jobban megerősíti jelenlétét a brit élelmiszerpiacon az Amazon: a cég meghosszabbította partnerségét a Morrisons-szal annak érdekében, hogy a Prime-tagok a szupermarket teljes kínálatához hozzáférjenek az Amazon weboldalán keresztül.
Az Amazon és a Morrisons 2016 óta működnek együtt, és azóta már az a hír is felröppent, hogy az Amazon megvásárolhatja Nagy-Britannia 4. legnagyobb szupermarket-láncát, bár ezt az információt mindkét fél tagadja.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Temu új stratégiával árasztja el a piacot
A kínai PDD Holdings tulajdonában lévő Temu, az Amazonnal való…
Tovább olvasom >A Walmart az 50 legjobb globális kiskereskedő éves rangsorának élén
Két amerikai székhelyű kiskereskedelmi óriás áll az 50 legjobb globális…
Tovább olvasom >Az év toptrendje a mesterséges intelligencia
Az idei év nemzetközi sajtóban megjelent trendelőrejelzései mind a fogyasztók,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >