Meghökkentő megoldások földön és vízen
Max Linder, a MACtac európai kommunikációs és marketingigazgatója úgy látja, itthon még hatalmas, kiaknázatlan lehetőségei vannak az öntapadós matricákkal való kommunikációnak. A gazdasági fejlődés következménye, hogy egyre több modern eszköz jelenik meg, amelyeken még hatásosabban közvetíthetők az üzenetek. A MACtac budapesti leányvállalata kis lépésekben veszi be a hazai piacot, a reklámeszközként használt öntapadós matricákon kívül címkéket, a címkék előállításához szükséges nyomdai segédanyagokat, nyomtatókat is forgalmaznak. A magyar reklámügynökségek viszonylag nyitottak voltak a MACtac által kínált kreatív megoldásokra, a cég az elmúlt évek során számos ügynökséggel és végfelhasználóval került kapcsolatba.
Az igazgató úgy tapasztalta, hogy a hazai termelővállalatok az átlagnál nehezebben váltanak új típusú médiumokra, de bízik benne, hogy éppen a Business Day-hez hasonló konferenciák és piacépítő tárgyalásaik hatására egyre szélesebb körben terjed majd az öntapadós matricák használata a BTL-kommunikációban.
– Sajnálom, hogy a világszerte kreativitásukról ismert magyar szakemberek közül csak kevesen vesznek részt a MACtac World-Wide Awards-on, a cég által évente szervezett megmérettetésen, ahol a megvalósult munkák versenyeznek egymással – jegyzi meg Max Linder. – Biztatnám őket és megrendelőiket is, hogy látogassák meg weboldalunkat, ahol biztosan találnak számos megfontolásra érdemes ötletet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >