Meghökkentő megoldások földön és vízen
Max Linder, a MACtac európai kommunikációs és marketingigazgatója úgy látja, itthon még hatalmas, kiaknázatlan lehetőségei vannak az öntapadós matricákkal való kommunikációnak. A gazdasági fejlődés következménye, hogy egyre több modern eszköz jelenik meg, amelyeken még hatásosabban közvetíthetők az üzenetek. A MACtac budapesti leányvállalata kis lépésekben veszi be a hazai piacot, a reklámeszközként használt öntapadós matricákon kívül címkéket, a címkék előállításához szükséges nyomdai segédanyagokat, nyomtatókat is forgalmaznak. A magyar reklámügynökségek viszonylag nyitottak voltak a MACtac által kínált kreatív megoldásokra, a cég az elmúlt évek során számos ügynökséggel és végfelhasználóval került kapcsolatba.
Az igazgató úgy tapasztalta, hogy a hazai termelővállalatok az átlagnál nehezebben váltanak új típusú médiumokra, de bízik benne, hogy éppen a Business Day-hez hasonló konferenciák és piacépítő tárgyalásaik hatására egyre szélesebb körben terjed majd az öntapadós matricák használata a BTL-kommunikációban.
– Sajnálom, hogy a világszerte kreativitásukról ismert magyar szakemberek közül csak kevesen vesznek részt a MACtac World-Wide Awards-on, a cég által évente szervezett megmérettetésen, ahol a megvalósult munkák versenyeznek egymással – jegyzi meg Max Linder. – Biztatnám őket és megrendelőiket is, hogy látogassák meg weboldalunkat, ahol biztosan találnak számos megfontolásra érdemes ötletet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Százharmincnál több nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre
Százharminchárom nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre – mondta…
Tovább olvasom >