Meghökkentő megoldások földön és vízen
Max Linder, a MACtac európai kommunikációs és marketingigazgatója úgy látja, itthon még hatalmas, kiaknázatlan lehetőségei vannak az öntapadós matricákkal való kommunikációnak. A gazdasági fejlődés következménye, hogy egyre több modern eszköz jelenik meg, amelyeken még hatásosabban közvetíthetők az üzenetek. A MACtac budapesti leányvállalata kis lépésekben veszi be a hazai piacot, a reklámeszközként használt öntapadós matricákon kívül címkéket, a címkék előállításához szükséges nyomdai segédanyagokat, nyomtatókat is forgalmaznak. A magyar reklámügynökségek viszonylag nyitottak voltak a MACtac által kínált kreatív megoldásokra, a cég az elmúlt évek során számos ügynökséggel és végfelhasználóval került kapcsolatba.
Az igazgató úgy tapasztalta, hogy a hazai termelővállalatok az átlagnál nehezebben váltanak új típusú médiumokra, de bízik benne, hogy éppen a Business Day-hez hasonló konferenciák és piacépítő tárgyalásaik hatására egyre szélesebb körben terjed majd az öntapadós matricák használata a BTL-kommunikációban.
– Sajnálom, hogy a világszerte kreativitásukról ismert magyar szakemberek közül csak kevesen vesznek részt a MACtac World-Wide Awards-on, a cég által évente szervezett megmérettetésen, ahol a megvalósult munkák versenyeznek egymással – jegyzi meg Max Linder. – Biztatnám őket és megrendelőiket is, hogy látogassák meg weboldalunkat, ahol biztosan találnak számos megfontolásra érdemes ötletet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >