Meghökkentő megoldások földön és vízen
Max Linder, a MACtac európai kommunikációs és marketingigazgatója úgy látja, itthon még hatalmas, kiaknázatlan lehetőségei vannak az öntapadós matricákkal való kommunikációnak. A gazdasági fejlődés következménye, hogy egyre több modern eszköz jelenik meg, amelyeken még hatásosabban közvetíthetők az üzenetek. A MACtac budapesti leányvállalata kis lépésekben veszi be a hazai piacot, a reklámeszközként használt öntapadós matricákon kívül címkéket, a címkék előállításához szükséges nyomdai segédanyagokat, nyomtatókat is forgalmaznak. A magyar reklámügynökségek viszonylag nyitottak voltak a MACtac által kínált kreatív megoldásokra, a cég az elmúlt évek során számos ügynökséggel és végfelhasználóval került kapcsolatba.
Az igazgató úgy tapasztalta, hogy a hazai termelővállalatok az átlagnál nehezebben váltanak új típusú médiumokra, de bízik benne, hogy éppen a Business Day-hez hasonló konferenciák és piacépítő tárgyalásaik hatására egyre szélesebb körben terjed majd az öntapadós matricák használata a BTL-kommunikációban.
– Sajnálom, hogy a világszerte kreativitásukról ismert magyar szakemberek közül csak kevesen vesznek részt a MACtac World-Wide Awards-on, a cég által évente szervezett megmérettetésen, ahol a megvalósult munkák versenyeznek egymással – jegyzi meg Max Linder. – Biztatnám őket és megrendelőiket is, hogy látogassák meg weboldalunkat, ahol biztosan találnak számos megfontolásra érdemes ötletet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Se a GDP-növekedés, se a zöld növekedés nem veszi figyelembe a természeti korlátokat
Fontos témákról, de oldott hangulatban és élénk érdeklődés mellett folyt…
Tovább olvasom >Jön a III. Employer Branding Konferencia – A jövő már jelen?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés.…
Tovább olvasom >A NETWORKING MŰVÉSZETE – Teraszra kiülős, inspiráló Trade Marketing Klubülés
Június 5-én 14: 30kezdettel mindenkit vár a következő Trade Marketing…
Tovább olvasom >