Meghívó a XV. Elektronikus Kereskedelem Konferenciára
Június 5-6. tartják idén a XV. Elektronikus Kereskedelem Konferenciát, ami minden évben rangos eseménye az egész e-kereskedelmi szakmának.
Határtalanul Intelligens – minden(t) a jövő kereskedelméről címmel szándékosan szeretne provokatív lenni, hiszen úgy tűnik, pár éven belül el kell fogadni: a „kereskedelem” szó elé már nem kell majd odarakni az „e” betűt. Ebben az évben a rendezvény fő mondanivalója a kereskedelmi folyamatok átalakulása. A már bevált, szélesebb körben használt technológiák mellett bepillantást engednek a jövőbe is.
A konferencia keynote előadója Wijnand Jongen e-kereskedelmi guru, az Ecommerce Europe elnöke, aki az online vásárlás jövőjét vázolja majd fel. Előadók sorában köszöntik továbbá dr. Bőgel Györgyöt, aki szerint megkerülhetetlen lesz a Mesterséges Intelligencia az e-kereskedelemben, Nemes Orsolyát, aki azt boncolgatja, hogy biztos célravezető-e a generációs marketing, és jó-e, ha az általánosnak vélt tulajdonságok alapján kezelünk egy-egy korosztályt a vásárlóink között. Kiemelt téma lesz a crossborder, amit több aspektusból, de minden esetben objektíven vizsgálnak résztvevők.
Idén először külön blokkot szentelnek az FMCG szektornak, amely már most jól láthatóan dinamikus növekedést mutat a következő 2 évre. A blokkot a Trade magazin kiadójának vezetője, Hermann Zsuzsanna vezeti, meghívott beszélgetőpartnerei pedig az Auchan, G-Roby, Heineken, Rossmann cégek képviseletében ülnek majd a kerekasztal körül, hogy a hallgatóság a lehető leghitelesebb képet kapja erről a területről is. A rövid, egyórás beszélgetés már a szeptemberi Business Days e-commerce kerekasztal-témákat vezetik fel, így érdemes lesz június 6-án belehallgatni a miniprezentációkkal tarkított eszmecserébe.
A XV. Elektronikus Kereskedelem Konferencia programját és további információkat az alábbiakban talál:
Időpont: 2018 június 5-6. (kedd-szerda)
Helyszín: Thermal Hotel Visegrád
Jegyvásárlás elérhető május 31-ig az Ecommerce Hungary konferencia oldalán
Kövesse az FB oldalt és FB eseményt is!
Kapcsolódó cikkeink
Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva…
Tovább olvasom >Spanyolországban is elindult a TikTok Shop
Piaci szakértők és kereskedők szerint december 9-én elindult a TikTok…
Tovább olvasom >Felvásárolja a Zalando az About You-t
A Zalando bejelentette, hogy megvásárolja német versenytársát, az About You-t.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Gyümölcsöző kapcsolatok a frissáru globális piacán
A FRUIT LOGISTICA, a világ vezető frissáru-ipari szakkiállítása, 2025. február…
Tovább olvasom >