Megfizethető márka az Amazontól a fenntarthatóság jegyében
Az Amazon új, fenntarthatóságra összpontosító márkája divat-, háztartási és szépségápolási termékeket, valamint lakásfelszerelési cikkeket foglal magába, melyek az Egyesült Államokban, Kanadában és Európában kaphatók online rendelés útján.
A márka alatt elérhető valamennyi termék megfelel az olyan fenntarthatósági szabványoknak, mint a Higg Index, az Organic Content Standard 100 (OCS) vagy a Global Recycle Standard (GRS). A termékek újrahasznosított poliészter, organikus pamut és más bioalapú összetevők felhasználásával készülnek.
Kapcsolódó cikkeink
Három év alatt 54 milliárd dollárt fektet be az Amazon Nagy-Britanniában
Komoly beruházásról tett bejelentést az Amazon Nagy-Britanniában: a világ legnagyobb…
Tovább olvasom >Nem a piac vezérli elsősorban a zöld vállalati döntéseket itthon
A hazai vállalatok fenntarthatósági stratégiáit és beruházásait legerősebben nem piaci…
Tovább olvasom >Európa éléskamrája sivataggá válhat
Spanyolország mára Európa vezető zöldség- és gyümölcstermelője lett, de agrársikereit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >