Megfizethető márka az Amazontól a fenntarthatóság jegyében
Az Amazon új, fenntarthatóságra összpontosító márkája divat-, háztartási és szépségápolási termékeket, valamint lakásfelszerelési cikkeket foglal magába, melyek az Egyesült Államokban, Kanadában és Európában kaphatók online rendelés útján.
A márka alatt elérhető valamennyi termék megfelel az olyan fenntarthatósági szabványoknak, mint a Higg Index, az Organic Content Standard 100 (OCS) vagy a Global Recycle Standard (GRS). A termékek újrahasznosított poliészter, organikus pamut és más bioalapú összetevők felhasználásával készülnek.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >Szennyeződés ellen, fenntarthatóság mellett
A tisztítószerek és takarítóeszközök piacán a fenntarthatóság, a technológiai fejlesztések…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >