Megfizethető márka az Amazontól a fenntarthatóság jegyében
Az Amazon új, fenntarthatóságra összpontosító márkája divat-, háztartási és szépségápolási termékeket, valamint lakásfelszerelési cikkeket foglal magába, melyek az Egyesült Államokban, Kanadában és Európában kaphatók online rendelés útján.
A márka alatt elérhető valamennyi termék megfelel az olyan fenntarthatósági szabványoknak, mint a Higg Index, az Organic Content Standard 100 (OCS) vagy a Global Recycle Standard (GRS). A termékek újrahasznosított poliészter, organikus pamut és más bioalapú összetevők felhasználásával készülnek.
Kapcsolódó cikkeink
A K&H Csoport elnyerte az IFUA Horváth Zöld Kerék Díjat
A K&H Csoport 2025-ben elnyerte az IFUA Horváth Zöld Kerék…
Tovább olvasom >Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >KSH: 2025 első negyedévében a gazdaság teljesítménye stagnált a 2024. első negyedévihez képest
Magyarország bruttó hazai termékének volumene 2025 első negyedévében a nyers…
Tovább olvasom >Vegyszerkoktél a tányéron: riasztó adatok az európai élelmiszerek szennyezettségéről
Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hivatal (EFSA) friss jelentése szerint az európai…
Tovább olvasom >