Megfizethető márka az Amazontól a fenntarthatóság jegyében
Az Amazon új, fenntarthatóságra összpontosító márkája divat-, háztartási és szépségápolási termékeket, valamint lakásfelszerelési cikkeket foglal magába, melyek az Egyesült Államokban, Kanadában és Európában kaphatók online rendelés útján.
A márka alatt elérhető valamennyi termék megfelel az olyan fenntarthatósági szabványoknak, mint a Higg Index, az Organic Content Standard 100 (OCS) vagy a Global Recycle Standard (GRS). A termékek újrahasznosított poliészter, organikus pamut és más bioalapú összetevők felhasználásával készülnek.
Kapcsolódó cikkeink
A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és természetvédelem egy nagyberuházásban
Az idén tavasszal nyíló Le Primore Hotel & Spa nemcsak…
Tovább olvasom >Bevezeti az Easy Ship szolgáltatást az Amazon Európában
Az Amazon elindítja Easy Ship szállítási megoldását Európában, elsőként a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >