Bekerülési költségen árul ételt az IKEA
Magyarországi áruházaiban mindössze 150 forintért, a németországi ár feléért kínálja a hot dogot az IKEA. Bármelyik országról van is szó, a svéd bútorgyártó üzleteiben az étel számít a legolcsóbbnak, a cég nem is keres rajta semmit, vagyis bekerülési költségen kínálja az ételeket – írja a G7 nyomán a Világgazdaság Online.
A cég egyik korábbi alkalmazottja a német Stern magazinnak úgy nyilatkozott, az IKEA abból indul ki, hogy a vásárlók szeretnek valamit bekapni a vásárlás előtt. Ha azt tapasztalják, hogy olcsó az étel, akkor összekötik a kedvező árát az áruház egyéb termékeivel is, vagyis a bútorokkal. Magyarázatul szolgálhat emellett az is, hogy minél kevesebbet költenek a vásárlók az étteremben, annál több pénzük marad vásárolni az áruházban.
A cég üzletpolitikáját visszaigazolni látszik a magyarországi IKEA pénzügyi eredménye. A franchise magyarországi vállalata 61 milliárd forintos nettó árbevétellel zárta az augusztus 31-ig tartó 2017-es pénzügyi évét, ami az előző évhez képest 14 százalékos növekedést jelent. A kétszámjegyű bővülésssel Magyarország így világviszonylatban is a lakberendezési vállalat egyik legdinamikusabban fejlődő piacai közé tartozik. (vg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
IKEA Soroksár: A jövő áruháza
Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Az IKEA a vásárlók oldalán állva több mint 2,1 milliárd eurót fektetett be az árak csökkentésébe
Ma az Ingka Csoport 39,6 milliárd eurós IKEA kiskereskedelmi forgalomról adott hírt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >