Megerősíti pozícióját a legismertebb pálinkamárka
Idén új fejezetet nyit a tizenkét éves pálinkaház: megváltozik a csomagolás, valamint a termékportfóliót is racionalizálják. Egy dolog azonban továbbra sem változik: a Rézangyaltól megszokott magas és állandó minőség a régi marad.
A 2006-ban elrajtolt Rézangyal Kft. az évek alatt egy teljes, minden piaci igényt kielégítő márkaportfóliót alakított ki. Ebben éppúgy megvolt a helye a top prémium szegmenst erősítő Márton és Lányainak, ahogy a felsőkategóriás Rézangyalnak, valamint az átlagosabb, speciális igényeket képviselő márkáknak. A Coca-Cola HBC Magyarország 2017-ben vásárolta meg a márkacsoport legerősebbjét, a Rézangyalt. Ezt viszi most tovább és irányítja egy magasabb kategória felé.
Hazánk legismertebb pálinka márkája több mint tizenöt különböző itallal van jelen a piacon. Mindegyik utánozhatatlan karakterű, kifinomult ízlést tükröz. „Jó pálinkát készíteni szakmai kihívás, ám a fogyasztói igények alapján kialakított, éveken átívelő, állandó minőséget hordozó karakterek létrehozása már igazi, embert próbáló feladat” – hangsúlyozza Márton András, a Rézangyal blendmestere. A pálinkaház egyediségében az is közrejátszik, hogy kiküszöbölte az adott évi gyümölcstermésből eredő különbségeket. Ezt a Rézangyal a házasítás technológiájával védi ki, így a piacon talán egyedülállóként tud állandó és magas minőséget biztosítani. A márka a legjobb minőségű, azonos gyümölcsökből készült pálinkákat vásárolja meg neves termelőktől, hogy az eltérő karakterekkel rendelkező, vagy akár eltérő eljárással készült pálinkák értékeit a blendmester a Rézangyal pincéiben összeadja, másnéven házasítsa. Mindez hazánk talán legszigorúbb ellenőrzési és szabályozási folyamatai, valamint szakmai szempontjai szerint zajlik: a vezérelv természetesen az egyes gyümölcsök íz- és illatkaraktereinek éveken átívelő, azonos minőségben történő kidomborítása.
„A Rézangyal megújult termékválasztékával a legaktuálisabb fogyasztói igényekre reagálunk, fókuszban tartva az állandó, prémium minőséget, ami tükröződik az egyedülálló blendelési eljárással készített italaink ízvilágában, a megújult csomagolásban és a vendéglátóhelyek számára kínált minőségi marketing anyagokban, és fogyasztói aktivitásokban. Büszke vagyok erre az innovációra, amely a márka további sikeres piaci szereplésének a záloga. A második negyedévben ráadásul belépük egy olyan kategóriába, amelyben eddig még nem szerepelt a márka. Célunk, hogy a prémium szegmenst meghódítva továbbfejlesszük a hazai pálinkakultúrát” – tette hozzá Vajda Márton, a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. prémium alkohol portfolió vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Gyengébben teljesítettek tavaly az A-márkák a holland szupermarketekben
2024-ben 9%-kal csökkent az A-márkás termékek értékesítése a holland szupermarketekben…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >140 millió visszaváltott palack az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország üzleteiben rekordmennyiségű, immár mintegy 140 millió egyszer…
Tovább olvasom >