Megerősített stratégia, új marketing és értékesítési igazgatók a HEINEKEN Hungáriánál
A minőségre és az innovációra építő stratégiával, valamint fenntartható működés mellett több poszton új vezetőkkel kívánja tovább erősíteni pozícióját a magyar sörpiacon a HEINEKEN Hungária.
Eszéki Zoltán és Palkó András
Ennek a stratégiának részeként 2015-ben 1,8 milliárd forintos fejlesztésbe kezdett a vállalat Magyarországon, 2017-ben pedig Soproni üzemében 30 százalékos kapacitásbővítést hajt végre.
Az idei meleg nyár eleve kedvezett a sörös cégeknek, a piaci trendek pedig elmozdulást mutatnak a prémium kategóriák irányába, amely előnyös a HEINEKEN Hungária számára, hiszen a vállalatnál vannak a magyar piac legerősebb sörmárkái, melyek közül a legtöbb az idei évben kétszámjegyű növekedést mutat. „Magyarország legkedveltebb söre, a Soproni stabilan növekszik, az idei innovációnk, a Soproni „Óvatos Duhaj” IPA nemzetközi elismerésekben részesült, és ami a legfontosabb, a fogyasztók is díjazzák. Hosszú távú stratégiánk, hogy tovább építsük márkáinkat, ebben pedig friss vezetőink vannak segítségünkre” – mondta José Matthijsse a HEINEKEN Hungária vezérigazgatója.
Palkó András személyében szeptember 11. óta új igazgató vezeti a HEINEKEN Hungária Zrt. marketing és trade marketing szervezetét. Új szerepében a szakember a kereskedelem támogatási osztályt is irányítja. Kinevezése előtt Palkó András vendéglátás és trade marketing igazgatóként, azt megelőzően pedig group márkamenedzserként dolgozott a vállalatnál, a Soproni és a helyi márkák csapatának élén, korábban pedig a Carlsbergnél, illetve a British-American Tobacconál felelt kereskedelmi és marketing területekért. „András széleskörű tapasztalata a vállalatunk számára fontos területeken garantálja, hogy stratégai vezetése mellett megvalósítsuk marketing terveinket. Feladata lesz a magyarországi márkastratégiánk további erősítése, a prémium portfolió hosszú távú építése” – hangsúlyozta José Matthijsse.
Eszéki Zoltán szintén szeptember 11. óta látja el a vállalatnál az országos értékesítési igazgatói pozíciót. Új szerepében a kiskereskedelmi és horeca üzletágat, valamint a nagykereskedelmi és e-kereskedelmi részlegeket is vezeti a szakember, aki szintén a szervezeten belülről érkezett: 11 éve dolgozik különböző értékesítési pozíciókban a HEINEKEN Hungáriánál. Korábban 12 évig dolgozott a Pepsi magyarországi leányvállalatánál, felelősségi körébe tartozott például a vállalat új értékesítési stratégiájának és szervezetének felépítése is. „Zoltán alapos sörpiaci ismerete felkészíti arra, hogy partnereinkkel együttműködve értékesítési stratégiánkat sikerre vigye a piacon” – mondta José Matthijsse.
Kapcsolódó cikkeink
Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >