Megérkeztek az ALDI inspirálta fiatalos ruhák
Új ruházati termékcsaláddal bővül az ALDI kínálata. A szezonálisan elérhető árucikkeken a cég ikonikus logója szerepel, és mindenki megtalálhatja közöttük a hozzá illő divatos ruhát vagy lábbelit.
A vásárlók az ALDI MANIA termékek között felfedezhetik a kerek nyakú és kapucnis pulóvereket, vásárolhatnak sportcipőt, papucsot és sportzoknit is. A szabadidős tevékenységekhez, pihenéshez, kikapcsolódáshoz tökéletes, kényelmes pulóverek nőknek S-től L-es méretig, férfiaknak M-től XL-es méretig érhetők el. A magas pamuttartalmú női és férfi sportzoknik 35-38-astól egészen a 43-46-os méretig kaphatóak az ALDI non-food részlegén, míg a különböző fekete és fehér sneaker cipőkből 37-es és 45-ös méret között válogathatnak a vásárlók, akárcsak a sportos papucsok esetében.
Az ALDI MANIA ruházati kollekciót – szeptember 18-ától a készlet erejéig – keresse kizárólag az ALDI üzleteiben!
Kapcsolódó cikkeink
Kiflivending – A nap videója
Sokféle extrém vendingautomatát láttunk (és mutattunk be) már, de a…
Tovább olvasom >DRS megtakarítási kártyát vezet be az Aldi Írországban
Új Deposit Return Scheme (DRS) megtakarítási kártyát vezetett be az…
Tovább olvasom >Magasabb fokozatba kapcsol a Lidl nemzetközi terjeszkedése
Rálépett a gázra a Lidl nemzetközi bolthálózatának bővítése kapcsán. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >