Megérkeztek az ALDI inspirálta fiatalos ruhák
Új ruházati termékcsaláddal bővül az ALDI kínálata. A szezonálisan elérhető árucikkeken a cég ikonikus logója szerepel, és mindenki megtalálhatja közöttük a hozzá illő divatos ruhát vagy lábbelit.
A vásárlók az ALDI MANIA termékek között felfedezhetik a kerek nyakú és kapucnis pulóvereket, vásárolhatnak sportcipőt, papucsot és sportzoknit is. A szabadidős tevékenységekhez, pihenéshez, kikapcsolódáshoz tökéletes, kényelmes pulóverek nőknek S-től L-es méretig, férfiaknak M-től XL-es méretig érhetők el. A magas pamuttartalmú női és férfi sportzoknik 35-38-astól egészen a 43-46-os méretig kaphatóak az ALDI non-food részlegén, míg a különböző fekete és fehér sneaker cipőkből 37-es és 45-ös méret között válogathatnak a vásárlók, akárcsak a sportos papucsok esetében.
Az ALDI MANIA ruházati kollekciót – szeptember 18-ától a készlet erejéig – keresse kizárólag az ALDI üzleteiben!
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Új koncepció-üzletet nyitott az ALDI Belgiumban
Új üzletet nyitott az ALDI a Brüsszel közeli Braine-l’Alleud városában,…
Tovább olvasom >Magyar befektető adott el bevásárlóközpontot Spanyolországban
Sikeresen értékesítette a magyar tulajdonú GESTOR REAL ESTATE a spanyolországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >