Megérkeztek az ALDI inspirálta fiatalos ruhák
Új ruházati termékcsaláddal bővül az ALDI kínálata. A szezonálisan elérhető árucikkeken a cég ikonikus logója szerepel, és mindenki megtalálhatja közöttük a hozzá illő divatos ruhát vagy lábbelit.
A vásárlók az ALDI MANIA termékek között felfedezhetik a kerek nyakú és kapucnis pulóvereket, vásárolhatnak sportcipőt, papucsot és sportzoknit is. A szabadidős tevékenységekhez, pihenéshez, kikapcsolódáshoz tökéletes, kényelmes pulóverek nőknek S-től L-es méretig, férfiaknak M-től XL-es méretig érhetők el. A magas pamuttartalmú női és férfi sportzoknik 35-38-astól egészen a 43-46-os méretig kaphatóak az ALDI non-food részlegén, míg a különböző fekete és fehér sneaker cipőkből 37-es és 45-ös méret között válogathatnak a vásárlók, akárcsak a sportos papucsok esetében.
Az ALDI MANIA ruházati kollekciót – szeptember 18-ától a készlet erejéig – keresse kizárólag az ALDI üzleteiben!
Kapcsolódó cikkeink
Öt év alatt 60%-os növekedést ért el az Aldi Spanyolországban
Az Aldi Nord az elmúlt öt év leggyorsabban növekvő élelmiszerláncává…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >