Megérkeztek az ALDI inspirálta fiatalos ruhák
Új ruházati termékcsaláddal bővül az ALDI kínálata. A szezonálisan elérhető árucikkeken a cég ikonikus logója szerepel, és mindenki megtalálhatja közöttük a hozzá illő divatos ruhát vagy lábbelit.
A vásárlók az ALDI MANIA termékek között felfedezhetik a kerek nyakú és kapucnis pulóvereket, vásárolhatnak sportcipőt, papucsot és sportzoknit is. A szabadidős tevékenységekhez, pihenéshez, kikapcsolódáshoz tökéletes, kényelmes pulóverek nőknek S-től L-es méretig, férfiaknak M-től XL-es méretig érhetők el. A magas pamuttartalmú női és férfi sportzoknik 35-38-astól egészen a 43-46-os méretig kaphatóak az ALDI non-food részlegén, míg a különböző fekete és fehér sneaker cipőkből 37-es és 45-ös méret között válogathatnak a vásárlók, akárcsak a sportos papucsok esetében.
Az ALDI MANIA ruházati kollekciót – szeptember 18-ától a készlet erejéig – keresse kizárólag az ALDI üzleteiben!
Kapcsolódó cikkeink
Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >Az ALDI is felkészült a balatoni szezonra: 100 új munkahely és hosszabb nyitvatartás
Idén nyáron is kiemelt figyelemmel készül a Balaton körüli turisztikai…
Tovább olvasom >25 új kényelmi üzletet nyit az Asda az év végéig
A brit Asda újabb lendületet vesz a kényelmi üzletek piacán:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >