Megérkeztek a Mizse újratöltött üzenetei – egyenesen a palackról
A Mizse egyik célkitűzése, hogy fenntartható és karbonsemleges vállalattá váljon, ennek érdekében (az Úniós előírások 2030-as előírását), hogy a PET palackjaiban az újrahasznosított műanyag 50% legyen, már idén elérte az Ecogreen 1 literes termékével. Másik célkitűzése a család vizseként a családok segítése, támogatása. Tavaly meséléssel lopott néhány szabad percet a home officeban dolgozó szülők megsegítésére, idén motivációs üzenetekkel deríti jobb kedvre a fogyasztókat.
Az élet furcsa és komplikált. A Mizse egyszerű, csak víz van benne. Egyre több nagyvállalat tesz azért, hogy csökkentse környezetterhelését. A Mizse természetes ásványvíz amellett, hogy a legkörnyezetbarátabb PET palackot használja – 20%-al több helyezhető el belőle egy raklapon, így kisebb helyet foglal el, bevezette az ország első karbonsemleges palackját. A márka edukációs jelleggel kettő éve elsőként helyezett el „zöld üzeneteket” a flakonok címkéin, ezzel elősegítve helyes gyűjtésüket.
Ezúttal még tovább merészkedik, zöld, motivációs üzeneteket, útmutatókat, tréfás életbölcsességeket helyeznek el a címkéken. Az üzenetek színesek, kedvesek, elragadóak, megmutatják a márka emberi oldalát, így kapcsolódva a vásárlókhoz, követőkhöz és rajongókhoz többféle szinten is. A projekt rámutat arra, hogy emberi módon élni lehet fenntartható, ráadásul pofon egyszerű.
Fókuszban a termék és a csomagoláson elhelyezett üzenetek állnak. A Mizse komolyan veszi a feliratokat. Sajátos hangvételük az edukációs beszélgetések és a barátságos heccelések keveréke. Finom humorérzékkel és szójátékkal fűszerezve pozitív érzést alakítanak ki a márka iránt. A kampány allappillérei: címke kommunikáció, témának dedikált weboldal, Facebook nyereményjáték (2021.05.12.-24.), amelyben szavazni lehet, melyik üzenet kerüljön a címkére, hiszen hat történetet írtak, de csak öt részére van hely. A kampány aktualitását a harmadik hullám okozta hangulat esés adja, mely javításért kiált.
Kapcsolódó cikkeink
Mizse, természetes ásványvíz alapú szénsavas üdítő
Természetes ásványvíz alapú, cukor-, tartósító-, adalék-, színezésmentes termék. A palackhoz rögzítettük…
Tovább olvasom >Mizse, természetes ásványvíz alapú szénsavas üdítő
Természetes ásványvíz alapú, cukor-, tartósító-, adalék-, színezésmentes termék. A palackhoz rögzítettük…
Tovább olvasom >Új ügyvezető érkezett a Mizse gyártója, a Magyarvíz élére
Dunai András több mint 28 éves tapasztalattal rendelkezik az FMCG területén,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >