Megérkezett az új Emese ásványvíz
Megújult külsővel került az üzletek polcaira az Emese természetes ásványvíz. A mérsékelt ásványianyag-tartalmú és kedvező árú termék széles körben elérhető és elsősorban a családokat célozza. A csomagolásán szereplő kislány figuráját, Emesét, egy fiatal magyar illusztrátor álmodta meg.
Az új Emese ásványvíz az Auchan, a Spar és Interspar áruházakban és a hazai áruházláncok üzleteiben kapható, az ősz folyamán pedig elérhetővé válik a modern kereskedelem további hálózataiban is. A termék minőségét a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. garantálja, szénsavas és szénsavmentes változatban érhető el 1,5 literes kiszerelésben.
„Az Emese ásványvíznek csak a külseje változik: marad a megszokott íz és a kiszerelés. Olyan dizájnt választottunk, amely illeszkedik az elképzelésünkhöz: egy mesés íz, egy mesés víz – mindez elérhető áron. Ezt szimbolizálja a palackon a kislány, Emese” – tette hozzá van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi–Kékkúti Ásványvíz Kft. marketingvezetője.
A magyar márka címkéjének karakterét Bertóthy Ágnes tervezőgrafikus, illusztrátor alkotta meg, aki eddig főként gyermekkönyvekhez és tankönyvek díszítéséhez készített illusztrációkat, grafikákat.
„Nagyon örültem a felkérésnek, hiszen csomagolást ilyen formában még sosem terveztem. Izgalmas kihívás volt számomra, hogy miután közösen átgondoltuk, milyen benyomást szeretnénk kelteni, egy teljesen új karaktert, az ásványvíz kabaláját alkothattam meg. Minden percét élveztem a munkának!” – mondta el Bertóthy Ágnes, tervezőgrafikus, illusztrátor.
Kapcsolódó cikkeink
A Szentkirályi Magyarország vállalati márkanevet használja az élelmiszeripari cégcsoport
A Szentkirályi Magyarország vállalati márkanevet használja a jövőben a Szentkirályi-Kékkúti…
Tovább olvasom >Rekordértékesítés és termelésbővítés Szentkirályi-Kékkútinál
Értékesítési rekordot döntött, és tovább erősítette vezető pozícióját a hazai…
Tovább olvasom >Minden versenyhivatal jóváhagyta a PepsiCo érdekeltségeinek felvásárlását
Mindhárom érintett ország versenyhivatala jóváhagyta a Karlovarské minerální vody (Kmv)…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >