Rekordértékesítés és termelésbővítés Szentkirályi-Kékkútinál

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2019. 03. 10. 13:17

Értékesítési rekordot döntött, és tovább erősítette vezető pozícióját a hazai ásványvízpiacon a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft., amely 2018-ban 6 százalékkal növelte eladásait a magyar és a környező országok piacain, számlázott árbevétele pedig 17,2 milliárd forint volt, ami közel 10 százalékos bővülés 2017-hez képest. A növekedést segítette – a Szentkirályi, Theodora, Nestlé Aquarel, Magnesia és Emese márkák népszerűségén túl – a hosszúra nyúlt nyári szezon, valamint a márkázott termékek intenzív térnyerése az ásványvízpiacon, áll a cég sajtóközleményében.

Az utóbbi években jelentősen megnövekedett vásárlói igények kiszolgálása érdekében a társaság tavaly 7 millió euró értékű, önerőből megvalósított beruházást adott át szentkirályi telephelyén. Az új palackozógépsornak köszönhetően a vállalat megkétszerezte termelőkapacitását.

– A tavaly ősszel Szentkirályon átadott beruházásunkkal biztosítjuk a Szentkirályi jövőjét és piaci pozíciójának további erősítését, idén pedig lezárul az egyesülés a PepsiCo magyar leányvállalatával, amely lehetővé teszi, hogy partnereink számára teljes italportfóliót kínáljunk – mondta el Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke. //

Kapcsolódó cikkeink