Rekordértékesítés és termelésbővítés Szentkirályi-Kékkútinál
Értékesítési rekordot döntött, és tovább erősítette vezető pozícióját a hazai ásványvízpiacon a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft., amely 2018-ban 6 százalékkal növelte eladásait a magyar és a környező országok piacain, számlázott árbevétele pedig 17,2 milliárd forint volt, ami közel 10 százalékos bővülés 2017-hez képest. A növekedést segítette – a Szentkirályi, Theodora, Nestlé Aquarel, Magnesia és Emese márkák népszerűségén túl – a hosszúra nyúlt nyári szezon, valamint a márkázott termékek intenzív térnyerése az ásványvízpiacon, áll a cég sajtóközleményében.
Az utóbbi években jelentősen megnövekedett vásárlói igények kiszolgálása érdekében a társaság tavaly 7 millió euró értékű, önerőből megvalósított beruházást adott át szentkirályi telephelyén. Az új palackozógépsornak köszönhetően a vállalat megkétszerezte termelőkapacitását.
– A tavaly ősszel Szentkirályon átadott beruházásunkkal biztosítjuk a Szentkirályi jövőjét és piaci pozíciójának további erősítését, idén pedig lezárul az egyesülés a PepsiCo magyar leányvállalatával, amely lehetővé teszi, hogy partnereink számára teljes italportfóliót kínáljunk – mondta el Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke. //
Kapcsolódó cikkeink
A sport, mint a marketing csodafegyvere
A sport az évek során kiemelkedő marketingeszközzé vált, amelyet vállalatok…
Tovább olvasom >A Szentkirályi egy lakás méretű hidratációs társasjátékkal várja a Vivicittá futóverseny résztvevőit
Egyedi módón hívja fel a futók és a látogatók figyelmét…
Tovább olvasom >Ötödik alkalommal indul útjára a Szentkirályi Tehetségprogram
Ötödik alkalommal indul útjára a Szentkirályi Tehetségprogram, amely a Magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >