Megérkezett az új dm App
Áprilistól elérhető a dm új applikációja, amely újabb mérföldkövet jelent a digitális szolgáltatások sorában: új dm App-ban minden megtalálható, ami a törzsvásárlói applikációban is elérhető volt (kuponok, pontegyenleg, active beauty ajánlatok), de ezen felül plusz funkciókkal is találkozhatnak a vásárlók, hiszen ez elsősorban egy shopping applikáció – annak minden előnyével és személyre szabott funkciójával.
A termékek külön kategóriákra bontva találhatók meg, a vásárló akár listába tudja gyűjteni kedvenc termékeit, jelölni tudja kedvenc üzleteit, a termékek készletének ellenőrzésére is van lehetősége, megtalál minden fontos információt az active beauty programról, valamint egy kattintással elérhető lesz számára a dm ügyfélszolgálati kapcsolatfelvétel funkciója is. Rendelkezésre áll benne a már megszokott üzletkereső funkció, újdonság viszont a vonalkód-leolvasó. Ha egy termék otthon éppen kifogyóban van, akkor az applikáció segítségével beszkennelhető a vonalkódja, és azonnal az online kosárba helyezhető, megvásárolható. //
Kapcsolódó cikkeink
Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >Online gyógyszertár indításán dolgozik a dm Németországban
A dm drogérialánc 2025-től saját online gyógyszertárral kezd Németországban recept…
Tovább olvasom >Az árakba, a technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba invesztált a dm
A drogéria forgalma 17%-kal nőtt az elmúlt gazdasági évben A…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >