Megérkezett az új dm App
Áprilistól elérhető a dm új applikációja, amely újabb mérföldkövet jelent a digitális szolgáltatások sorában: új dm App-ban minden megtalálható, ami a törzsvásárlói applikációban is elérhető volt (kuponok, pontegyenleg, active beauty ajánlatok), de ezen felül plusz funkciókkal is találkozhatnak a vásárlók, hiszen ez elsősorban egy shopping applikáció – annak minden előnyével és személyre szabott funkciójával.
A termékek külön kategóriákra bontva találhatók meg, a vásárló akár listába tudja gyűjteni kedvenc termékeit, jelölni tudja kedvenc üzleteit, a termékek készletének ellenőrzésére is van lehetősége, megtalál minden fontos információt az active beauty programról, valamint egy kattintással elérhető lesz számára a dm ügyfélszolgálati kapcsolatfelvétel funkciója is. Rendelkezésre áll benne a már megszokott üzletkereső funkció, újdonság viszont a vonalkód-leolvasó. Ha egy termék otthon éppen kifogyóban van, akkor az applikáció segítségével beszkennelhető a vonalkódja, és azonnal az online kosárba helyezhető, megvásárolható. //
Kapcsolódó cikkeink
Funkciókkal csúcsra járatva
A funkcionális élelmiszerek és italok piaca az utóbbi években robbanásszerű…
Tovább olvasom >Hódítanak a növényi alapú élelmiszerek
A növényi alapú termékek piaca az utóbbi években robbanásszerű növekedést…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >A Borsodi a magyar futballválogatott hivatalos söre
Együttműködési megállapodást kötött a Borsodi Sörgyár és a Magyar Labdarúgó…
Tovább olvasom >