Megérkezett a Nestlé intelligens chatbotja, a Nestella
Mostantól átfogó tudással rendelkező chatbot segíthet azoknak, akik a Nestlé Fogyasztói Szolgálatához fordulnak kérdéseikkel vagy észrevételeikkel. A Nestella egyedülálló fejlesztésnek számít hazánkban, hiszen a leggyakoribb témák mellett széleskörű ismeretekkel rendelkezik az egész termékportfólióra vonatkozóan.
A chatbot alapvetően kétféle funkciót lát el: egyrészt a Nestlé Fogyasztói Szolgálathoz érkező, 30 féle témában ismeri fel és válaszolja meg a gyakran ismételt kérdéseket a Messengeren keresztül, másrészt komplex termékkeresővel rendelkezik a teljes, 756 darabos termékportfólióra vonatkozóan, amelyhez a Nielsen Brandbank adatbázisát használja.
A chatbot tudása napi szinten frissül a Brandbank adatbázisának megfelelően, hogy mindig naprakész információkkal szolgáljon a legújabb termékekre vonatkozóan. Az FMCG szektorra jellemző sokrétű termékportfólió miatt eddig nem volt példa hazánkban ilyen átfogó tudással rendelkező chatbotra, ezért a Nestlé Fogyasztói Szolgálata és a fejlesztést végző Talk-A-Bot hosszú hónapokon át dolgoztak a rendszeren.
Nestellát a Nestlé Facebook oldalán keresztül érhetik el az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Felhagy a Nutri-Score használatával a Nestlé Svájcban
Idén nyártól kezdődően fokozatosan szünteti meg a Nutri-Score címke megjelenítését…
Tovább olvasom >Világszerte kapható lesz a Nestlé Sinergity csecsemőtápszere
A Nestlé bejelentette, hogy globálisan bevezeti Sinergity nevű, tudományos kutatásokra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >Teniszpályányi fagyasztó, 5 szupermarketnyi hűtőraktár, 4 hőzóna és naponta 100 ezer hűtött termék – ilyen a Kifli.hu nyári logisztikája
Naponta közel 100 ezer hűtött és több mint 6600 fagyasztott…
Tovább olvasom >Egy kattintás a boldogságért: tízből kilenc magyar impulzusvásárló
A magyarok ötöde vásárol rendszeresen olyan terméket, amit előre nem…
Tovább olvasom >