Megérkezett a Milka Dark Milk
Európában az elsők között, a németországi bevezetéssel egy időben piacra került a Milka exkluzív táblás tejcsokoládéja, a Milka Dark Milk. Az új termék 40%-os kakaó tartalommal az étcsokoládé gazdagságát és intenzitását ötvözi a Milka alpesi tejcsokoládé lágyságával. A Milka Dark Milk hazánkban három ízvariánsban került a boltok polcaira: az eredeti táblás csokoládé mellett mandulás és sós-karamellás ízben.
Piackutatások igazolják, hogy az emberek koruk előre haladtával egyre inkább kedvelik a magasabb kakaótartalmú, sötét csokoládéfajtákat. Azonban a piacon elérhető étcsokoládék túlságosan keserűek, és hiányoznak bennük a tejcsokoládéknál megkedvelt finom, lágy ízek. „Örülünk annak, hogy a Milka Dark Milkkel valódi fogyasztói igényt tudunk kielégíteni, a kétfajta csokoládé különleges ötvözésével – mondta Réti Zsófia, a Milka magyar, cseh és szlovák piacokért felelős Senior Brand Managere. „Az új szegmens egyébiránt a Milka számára egy új célcsoportot – a negyvenes korosztályt és idősebbeket – is megszólít, s e tekintetben is jelentős mérföldkő a Dark Milk megjelenése.” – tette hozzá Réti Zsófia.
Az extra kakaót tartalmazó Milka Dark Milk a gyártási eljárás miatt is különleges újdonság. A magas kakaó tartalmú tejcsokoládé masszát rendkívül intenzíven konsírozzák, ezáltal a végtermék szinte alig tartalmaz keserű anyagokat. Ennek a gyártási eljárásnak és a recept alapján hozzáadott kakaóvajnak köszönhetően a Milka Dark Milk ugyanolyan finom lesz, mint a tejcsokoládé.
Mint valamennyi Milka termék, a Milka Dark Milk is 100% alpesi tej felhasználásával készül. Az extra kakaó mellett ez is szavatolja a tejcsokoládé lágyságát, finomságát. Az új termék megjelenése rendkívül elegáns, a sötétebb dizájn s az aranyszínű betűk vizuálisan is kiemelik a Dark Milket a meglévő Milka szortimentből.
A Milkát forgalmazó Mondelez Hungária a terméket teljes körű marketingkommunikációval támogatja 2019 márciusától. A negyven éven felüli célcsoport eléréséhez olyan csatornákon jelenik meg a márka, amelyek a leginkább relevánsak e korosztály számára. Ennek része az önálló Dark Milk TV reklám és az erős, célcsoport-specifikus digitális megjelenés. E csatornák mellett influencer és PR kampányt is indít a márka, hogy minél többen megismerjék és megszeressék a Milka különleges új csokoládéját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >