Megérkezett a Lidl Plus, a Lidl egyedülálló innovációja
Elindul a Lidl Plus, a Lidl Magyarország egyedülálló digitális hűségprogramja. A praktikus és egyszerűen használható mobilalkalmazás nem csak extra vásárlási előnyökhöz és kedvezményekhez juttatja a vásárlókat, de számos olyan hasznos funkciót is tartalmaz, mint a digitális nyugta, vagy a boltkereső, ami még azt is megmondja, melyik Lidl áruház van nyitva hozzánk legközelebb.
Az áruházlánc legújabb innovációja a Lidl Plus, amely hazánkban az első, kizárólag digitális, rendkívül komplex hűségprogram, melynek különlegessége, hogy a használatához nincs szükség hagyományos műanyag kártyára. Az ingyenes applikáció letöltésével a regisztrációt követően máris elérhetővé válik a digitális hűségkártya és ezzel együtt számos szolgáltatás, amely megkönnyíti és leegyszerűsíti a bevásárlást, miközben segít a spórolásban is. A kedvezmények május 20-tól vehetők igénybe.
Kuponok és nyereménykártya
A Lidl Plus más hűségprogramokkal ellentétben minden alkalommal kizárólagos kedvezményt nyújt azoknak a vásárlóknak, akik fizetéskor leolvassák digitális hűségkártyájukat a pénztárnál. A felhasználók többek között hetente megújuló százalékos vagy fix összegű digitális kuponokat és exkluzív ajánlatokat is elérhetnek. Mindezeken felül egyedülálló módon, a vásárlások után járó digitális kaparós nyereménykártyákkal további kedvezményeket nyerhetnek. Szintén különlegesség, hogy az alkalmazás nem csak a Lidl áruházakban használható. A vállalat partnerei által biztosított ajánlatok további kedvezményeket nyújtanak a Lidl Plus felhasználók számára, a mindennapi szükségletektől kezdve egészen a szezonális kényeztetésekig.
Extra digitális funkciók és szolgáltatások
Az applikációnak köszönhetően a heti akciós újság digitális változatán túl elérhető az boltkereső funkció is, mellyel könnyedén megtalálható a hozzánk legközelebb eső Lidl áruház annak pontos nyitva tartásával.
A menüpontok között megtalálható a vásárlási összesítő is, amely tartalmazza a beváltott kuponokat és a megtakarítás összegét, illetve a felhasználók minden vásárlásuk után megkapják nyugtáik digitális másolatait, amellyel könnyedén nyomonkövethetik saját költéseiket.
Az egyedülálló innováció bevezetése kapcsán Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője elmondta:
„A kiskereskedelmi szektor egyik legmeghatározóbb vállalatként, a fogyasztói igényeket szem előtt tartva, célunk hogy mindig a legjobb ár-érték arányú termékeket kínálhassuk vásárlóinknak. A Lidl Plusnak köszönhetően ezt most egy következő szintre emeljük, hiszen ez az applikáció több, mint egy klasszikus vásárlói hűségprogram. Egy olyan dinamikus és modern platform, amely számos előnyt kínál vásárlóink számára, és amellyel köszönetet mondhatunk hűségükért.”
Az applikáció ingyenesen letölthető Android, iOS és Huawei rendszerű mobileszközökre, használata pedig rendkívül könnyű, praktikus és gyors. A virtuális hűségkártya országszerte minden áruházban használható, illetve külföldön is, ahol már elérhető a Lidl Plus szolgáltatás.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Az NKFH országos olívaolaj razziát indít az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében
A fogyasztók egészségének védelme és az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében a…
Tovább olvasom >Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >