Megérkezett a Lidl Plus, a Lidl egyedülálló innovációja
Elindul a Lidl Plus, a Lidl Magyarország egyedülálló digitális hűségprogramja. A praktikus és egyszerűen használható mobilalkalmazás nem csak extra vásárlási előnyökhöz és kedvezményekhez juttatja a vásárlókat, de számos olyan hasznos funkciót is tartalmaz, mint a digitális nyugta, vagy a boltkereső, ami még azt is megmondja, melyik Lidl áruház van nyitva hozzánk legközelebb.
Az áruházlánc legújabb innovációja a Lidl Plus, amely hazánkban az első, kizárólag digitális, rendkívül komplex hűségprogram, melynek különlegessége, hogy a használatához nincs szükség hagyományos műanyag kártyára. Az ingyenes applikáció letöltésével a regisztrációt követően máris elérhetővé válik a digitális hűségkártya és ezzel együtt számos szolgáltatás, amely megkönnyíti és leegyszerűsíti a bevásárlást, miközben segít a spórolásban is. A kedvezmények május 20-tól vehetők igénybe.
Kuponok és nyereménykártya
A Lidl Plus más hűségprogramokkal ellentétben minden alkalommal kizárólagos kedvezményt nyújt azoknak a vásárlóknak, akik fizetéskor leolvassák digitális hűségkártyájukat a pénztárnál. A felhasználók többek között hetente megújuló százalékos vagy fix összegű digitális kuponokat és exkluzív ajánlatokat is elérhetnek. Mindezeken felül egyedülálló módon, a vásárlások után járó digitális kaparós nyereménykártyákkal további kedvezményeket nyerhetnek. Szintén különlegesség, hogy az alkalmazás nem csak a Lidl áruházakban használható. A vállalat partnerei által biztosított ajánlatok további kedvezményeket nyújtanak a Lidl Plus felhasználók számára, a mindennapi szükségletektől kezdve egészen a szezonális kényeztetésekig.
Extra digitális funkciók és szolgáltatások
Az applikációnak köszönhetően a heti akciós újság digitális változatán túl elérhető az boltkereső funkció is, mellyel könnyedén megtalálható a hozzánk legközelebb eső Lidl áruház annak pontos nyitva tartásával.
A menüpontok között megtalálható a vásárlási összesítő is, amely tartalmazza a beváltott kuponokat és a megtakarítás összegét, illetve a felhasználók minden vásárlásuk után megkapják nyugtáik digitális másolatait, amellyel könnyedén nyomonkövethetik saját költéseiket.
Az egyedülálló innováció bevezetése kapcsán Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője elmondta:
„A kiskereskedelmi szektor egyik legmeghatározóbb vállalatként, a fogyasztói igényeket szem előtt tartva, célunk hogy mindig a legjobb ár-érték arányú termékeket kínálhassuk vásárlóinknak. A Lidl Plusnak köszönhetően ezt most egy következő szintre emeljük, hiszen ez az applikáció több, mint egy klasszikus vásárlói hűségprogram. Egy olyan dinamikus és modern platform, amely számos előnyt kínál vásárlóink számára, és amellyel köszönetet mondhatunk hűségükért.”
Az applikáció ingyenesen letölthető Android, iOS és Huawei rendszerű mobileszközökre, használata pedig rendkívül könnyű, praktikus és gyors. A virtuális hűségkártya országszerte minden áruházban használható, illetve külföldön is, ahol már elérhető a Lidl Plus szolgáltatás.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl Magyarország a hazai borászatok sikeréért is dolgozik
A Lidl Magyarország 2024-ben mintegy 17,5 milliárd forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >A Lidl Svájc friss hűtött termékeket is bevon élelmiszermentő programjába
A Lidl Svájc tovább bővítette élelmiszer-pazarlás elleni programját: mostantól hűtött…
Tovább olvasom >Komolyan készül a nyárra a Lidl és az Aldi is
A Lidl és az Aldi is nagy nyári ruházati akcióval…
Tovább olvasom >További cikkeink
ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >Így ünnepli a Carlsberg a 2005-ös isztambuli csoda 20. évfordulóját
A Carlsberg újra összehozta Dudeket, Hyypiät és Smicert egy film…
Tovább olvasom >