Megérkezett a HelloFresh Spanyolországba
A receptdobozairól híres HelloFresh HelloFresh SE néven Spanyolországban is piacra lépett az év eleji Japán, és Írországbeli indulást követően. Ezzel a cég immár 19 piacon aktív.
A HelloFresh szerint a spanyolországi piacralépés „nagy jelentőséggel bír” a receptdobozok dél-európai országokban történő bevezetése szempontjából, hiszen ezek az országok gazdag kulináris örökséggel rendelkeznek.
A szolgáltatás a spanyol szárazföldön és Mallorcán is elérhető lesz. A friss, helyi alapanyagokkal és változatos lehetőségekkel új főzési élményt és nagyobb kényelmet kínál a vásárlóknak otthonukban.
A receptdoboz szolgáltatás Spanyolországban egyelőre gyerekcipőben jár, ami lehetőséget ad a HelloFreshnek, hogy megvesse lábát és saját meglátásai szerint formálja az ágazatot a 18,7 millió háztartást számláló piacon – véli a HelloFresh.
A vállalat a vásárlói megrendeléseket a madridi fulfilment központjából teljesíti majd amellett, hogy új irodát nyitott Barcelonában.
A HelloFresh szorosan együttműködik a spanyol beszállítókkal, hogy a vásárlóknak a legjobb minőségű terméket és helyi alapanyagokat kínálhassa. A vállalat 100%-ban spanyol tenyésztésű marha-, csirke- és sertéshúst fog szállítani a GFSI által elismert IFS, illetve Global GAP tanúsítvánnyal rendelkező gazdáktól.
Kapcsolódó cikkeink
Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban…
Tovább olvasom >Spanyolországban hathavi mélypontra lassult az infláció áprilisban
Spanyolországban a fogyasztói árak éves növekedése az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >25 üzletet zár be az Alcampo Spanyolországban
Az Auchan spanyol leányvállalata, az Alcampo bejelentette, hogy átszervezési programja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >