Megérkezett a HelloFresh Spanyolországba
A receptdobozairól híres HelloFresh HelloFresh SE néven Spanyolországban is piacra lépett az év eleji Japán, és Írországbeli indulást követően. Ezzel a cég immár 19 piacon aktív.
A HelloFresh szerint a spanyolországi piacralépés „nagy jelentőséggel bír” a receptdobozok dél-európai országokban történő bevezetése szempontjából, hiszen ezek az országok gazdag kulináris örökséggel rendelkeznek.
A szolgáltatás a spanyol szárazföldön és Mallorcán is elérhető lesz. A friss, helyi alapanyagokkal és változatos lehetőségekkel új főzési élményt és nagyobb kényelmet kínál a vásárlóknak otthonukban.
A receptdoboz szolgáltatás Spanyolországban egyelőre gyerekcipőben jár, ami lehetőséget ad a HelloFreshnek, hogy megvesse lábát és saját meglátásai szerint formálja az ágazatot a 18,7 millió háztartást számláló piacon – véli a HelloFresh.
A vállalat a vásárlói megrendeléseket a madridi fulfilment központjából teljesíti majd amellett, hogy új irodát nyitott Barcelonában.
A HelloFresh szorosan együttműködik a spanyol beszállítókkal, hogy a vásárlóknak a legjobb minőségű terméket és helyi alapanyagokat kínálhassa. A vállalat 100%-ban spanyol tenyésztésű marha-, csirke- és sertéshúst fog szállítani a GFSI által elismert IFS, illetve Global GAP tanúsítvánnyal rendelkező gazdáktól.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol Uvesco felvásárlását fontolgatja a Carrefour
Médiabeszámolók szerint a spanyol Uvesco Group élelmiszer-forgalmazó cég PAI Partners-től…
Tovább olvasom >Az áfa eltörlésével igyekszik Spanyolország felrázni az olívaolaj-iparágat
Miután a kormány tavaly az eredeti 10%-ról 5%-ra csökkentette az…
Tovább olvasom >Az Aldi penetrációja nőtt a legnagyobbat Spanyolországban
A Kantar adatai szerint 2,1 százalékponttal növelte penetrációját az Aldi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >